Xiaomi și WOPA: campanie unforgettable de lansare a Seriei Xiaomi 11T în România

Xiaomi și WOPA: campanie unforgettable de lansare a Seriei Xiaomi 11T în România

Nu știm cu ce camere s-a filmat Star Wars, nici The Godfather, nici măcar cu ce aparat trăgea cameramanul de la ultima nuntă la care am fost înainte de restricții. Dar este OK, pentru că poveștile unforgettable le spun oamenii și abia apoi tehnologia folosită pentru a le surprinde.

Noua serie de telefoane Xiaomi 11T s-a lansat în România, iar campania concepută de echipa WOPA și reprezentanții Xiaomi România a stat sub umbrela Forget the specs. Frame the unforgettable. Flagshipurile Xiaomi au specificații de top: procesor Snapdragon 888, cea mai rapidă încărcare a momentului – HyperCharge (telefonul se încarcă complet în doar 17 minute), cameră de 108MP, ecrane AMOLED cu rata de refresh de 120Hz și așa mai departe. Oare cât mai contează, însă, specificațiile în cele mai importante momente din viața noastră? Atunci când ne vedem prima oară copilul și îi facem o poză? Atunci când ne filmăm pentru ultima dată alături de colegii de liceu, în ziua absolvirii?

„An de an, vedem device-uri tot mai bune, camere cu peste 100MP și procesoare la care nici nu le poți pronunța numele. Dar oare își va aminti cineva de aceste informații în anii ce urmează? NOPE.  De aceea, am decis să comunicăm un device de încredere care face ce trebuie să facă atunci când vrei să surprinzi un moment unforgettable. Am arătat acest lucru prin trei seturi, interpretate de Șerban Pavlu și Victoria Raileanu, care au fost top, iar Laurențiu Trandafir ne-a arătat toate detaliile seriei Xiaomi 11 T. Și uite așa ne-a ieșit o lansare cool”, spun Dragoș Bardă, copywriter și Traian Munteanu, art director WOPA.     

În afara scenetelor, evenimentul de lansare a avut și un alt moment special. Pictorul Andrei Pavel, cunoscut pentru rapiditatea sa de a realiza portrete cu sclipici, s-a luat la întrecere, la propriu, cu Xiaomi 11T Pro și funcția HyperCharge. Andrei a avut provocarea de a realiza cât mai multe tablouri în 17 minute, atât cât durează ca telefonul să se încarce de la 2% la 100%.

 

Campania WOPA de promovare a Seriei Xiaomi 11T continuă și cu alte activări în social media, cu influenceri cunoscuți. Prima dintre ele, Take a power nap, a fost deja lansată și demonstrează viteza de încărcare a telefoanelor. Unii din cei cunoscuți influenceri ne demonstrează câte lucruri pot face în cele cîteva minute de care telefonul are nevoie să se încarce complet. Urmează și alte surprize pe canalele de social media Xiaomi România pe care le veți putea urmări în curând.

Echipa

Din partea Xiaomi România:
Gina Gavriliu - Marketing Manager, Xiaomi România
Adrian Ștefănescu - Social Media Manager, Xiaomi România

Francisc Kurko - PR Manager, Xiaomi România
Laurențiu Trandafir - Trainer, Xiaomi România

Din partea WOPA:
Dragoș Bardă - Copywriter
Traian Munteanu - Art Director
Dragoș Ometiță - Director de creație
Delia Sofronia - Content Manager
Vlad Lipovanu - Account Director
Carolina Vasile – Account Director BTL
Ionuț Aldea – Senior Account Manager BTL
Marius Varsoi – Senior Project Manager BTL
Alexandru Mihai – Junior Project Manager BTL
Tiberiu Palu – Head of Production
Andrei Drăghici – Production Coordinator

Fondată în anul 2011 WOPA, este o agenție independentă de advertising full-service care oferă servicii de ATL, BTL, digital, social media, branding și producție pentru clienți din industrii cheie - FMCG, beauty, white goods, food & beverages, services și pharma.

Din portofoliul agenției fac parte companii românești și internaționale: Agricola, Stella Artois, Corona, Vincon, Bunge Romania, Lidl, Xiaomi Romania, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, L`Oreal și mulți alții.

WOPA este o agenție independentă, locală, directă și matură. WOPA este no bullshit advertising.

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT.

Prin viziunea noastră de “a ne împrieteni cu utilizatorii și a fi cea mai cool companie în sufletele lor”, Xiaomi este preocupată constant de inovație, de o experiență de înaltă calitate pentru utilizatorii săi și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai mari companii producătoare de telefoane inteligente din lume. Cota de piață a smartphone-urilor livrate a dus compania pe locul al 2-lea la nivel global, în al doilea trimestru din 2021. Compania a creat și cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) pentru utilizatorii săi, cu  374.5 milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă (în afară de telefoane și laptopuri), până la 30 iunie 2021. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2021, compania s-a clasat pe locul 338 în topul Fortune Global 500, urcând 84 de poziții față de 2020. 

Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index și Hang Seng TECH Index.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related