“Nu sunt făcute cu telefonul, nu are cum”

“Nu sunt făcute cu telefonul, nu are cum”

WOPA și XIAOMI România au folosit telefoanele din noua serie Xiaomi 12 pentru a realiza o campanie de lansare  - concept.

Seria Xiaomi 12, împreună cu WOPA, au dezvoltat împreună cea mai nouă campanie de comunicare pentru Xiaomi România - o campanie al cărei conținut se bazează aproape în exclusivitate pe performanțele telefoanelor din seria Xiaomi 12.

Campania include execuții video și foto, dar și un vernisaj exclusiv, cu lucrările tipărite la standarde de galerie contemporană, în cadrul unui eveniment de lansare - spectacol.

“Cel puțin 90% din conținutul pe care îl consumăm zilnic este filmat sau fotografiat cu un smartphone. Așa că nu mai e neapărat o noutate că smartphone-ul este un instrument puternic in mâinile oricui vrea să creeze content,” spune Dragoș Ometiță, Director de Creație WOPA.

“Seria Xiaomi 12 vine cu o promisiune interesantă: Master Every Scene, adică este atât de capabil încât poate face față oricărei situații în care îl pui. You know what? Challenge accepted! 

Am construit campania ca o demostrație, am creat tot conținutul local folosindu-ne doar de smartphone-urile din seria Xiaomi 12, atât pentru fotografie cât și pentru video. Am reușit să realizăm  o serie de fotografii spectaculoase, împreună cu Sorin (*Sorin Florea, fotograful), și trei videouri ce documentează întreg procesul. Ne place că primim frecvent cel mai mare compliment pentru seria Xiaomi 12: <Nu sunt astea făcute cu telefonu, n-are cum>,” adaugă Directorul de Creație WOPA.

"Poziționarea unui brand în segmentul premium nu ține doar de produsele pe care le dezvoltă, ci și de emoția pe care acesta o transmite. Am plecat fix cu acest gând când am primit propunerea de campanie din partea WOPA. În plus, am ținut cont de noua strategia de comunicare Xiaomi în România, condiționare ce ne-a impus un standard superior în dezvoltarea creativă și setarea obiectivelor de comunicare. 

Dacă ar fi să aleg doar 3 cuvinte prin care aș descrie procesele creative din ultimele 2 luni, acestea ar fi: Campania fără feedback. Este genul de campanie intuitivă din punct de vedere muncă și implicare. Ne-am asumat un risc și am mers pe imprevizibil, pe un educated guess care a dat roade, asta datorită dispozitivelor din seria Xiaomi 12, dar și a experienței și profesionalismului de care a dat dovadă Sorin Florea. Dacă în mod normal totul ar fi trebuit scriptat din start, aici nu a fost cazul. Totuși, atunci când a fost feedback au existat păreri diferite, acest proces s-a desfășurat constructiv, în direcția brandului, de parcă previzionam rezultatul final. Sunt sigur că dacă am fi schimbat ceva în toată această abordare, conținutul final nu ar fi fost la fel.

Acum, după finalizarea proiectului, mă bucur că nu pot cataloga această campanie ca fiind una dedicată pentru platformele digitale, ci mai mult una modulară, de brand", spune Adrian Ștefănescu, Social Media Manager, Xiaomi România.

 

“Revenisem de curând de la Cercul Polar, credeam că eram pregătit pentru orice. Apoi m-am întâlnit cu Dragoș și cu prietenii de la Xiaomi care mi-au pus o întrebare simplă: care crezi că sunt cele mai dificil de realizat fotografii?

Am răspuns, zâmbind, că probabil o fotografie subacvatică, una care să captureze întreagă mișcare a unei balerine într-o singură fotografie și altă în care ne jucăm cu focul. Țin minte cum au ridicat toți din sprâncene și Dragoș a zis: “Cool, hai să le facem, asta e camera ta.” Și mi-a întins o cutie pe care scria Xiaomi 12 Pro. Și uite că nu numai că le-am făcut, dar au și ieșit incredibil de bine,” spune Sorin Florea, Fotograf, Regizor, om care îmbrățișează dificilul.

"Noua seria Xiaomi 12 are performanțe surprinzătoare poate pentru mulți. Cu ajutorul unor funcții ca ProFocus sau Night Mode se pot realiza fotografii și videouri care într-adevăr surprind ochii. Tocmai de aceea ne-am propus să gândim o campanie care iese poate din tiparul clasic de comunicare din ultima perioadă a acestei industrii și să lăsăm brandul Xiaomi să vorbească prin produs," spune Vlad Lipovanu, Account Director, Wopa.

“Evenimentul de lansare a venit cu un set aparte de provocări, telefoanele fuseseră deja lansate la nivel atât global cât și regional. Deci majoritatea invitațiilor noștri știau deja despre ele. Am luat decizia că trebuie să reinventăm un pic formatul, așa că am pus și aici telefoanele front and center, mai exact experiență cu telefoanele.

Am avut workshop-uri de fotografie ținute chiar de Sorin, ne-am delectat cu muzică live ascultată chiar prin difuzoarele telefoanelor Xiaomi 12, sesiuni foto făcute chiar de invitați pentru invitați și bineînțeles cele mai bune dulciuri ever," spune Ionuț Aldea, Senior Account Manager.

CREDITE:

Sorin Florea - Fotograf

WOPA
Dragoș Ometiță – Creative Director
Vlad Lipovanu – Account Director
Carolina Vasile – BTL Account Director
Ionuț Aldea – BTL Senior Account Manager
Cătălina Anghel – BTL Junior Account Manager
Tiberiu Palu – Head of Print Production
Andrei Drăghici – Print Production Coordinator
Marius Varsoi – BTL Project Manager
Alexandru Stoica – BTL Junior Project Manager
Delia Sofronia - Content Manager

XIAOMI
Gina Gavriliu – Marketing Manager, Xiaomi România
Adrian Ștefănescu – Social Media Manager, Xiaomi România

Producție AV – Rokka Multimedia
Regizor – Dragoș Ometiță (OME)
Editor & Colorist – Remus Achim

Furnizor tehnic media gathering A/V: Music Gear

Seria Xiaomi 12  formată din modelele Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 12 și Xiaomi 12X, le dă utilizatorilor posibilitatea de a surprinde imagini de calitate profesională, indiferent de scenariu, fie că este vorba de condiții de lumină slabă sau de obiecte în mișcare. Toate cele trei telefoane sunt dotate cu un setup triplu de camere de nivel pro. În prim-plan se află senzorul masiv de 50MP al camerei principale cu unghi larg, care are capabilități de înregistrare 8K atât la Xiaomi 12 Pro, cât și la Xiaomi 12. 

Xiaomi 12 Pro se remarcă prin întregul setup de camere, format din trei senzori de ultimă generație, fiecare de câte 50MP. Cel principal este noul senzor ultra-larg Sony IMX707, capabil să capteze cantități mari de lumină și să ofere imagini avansate, datorită vitezelor mai mari de focalizare și acurateții culorii îmbunătățite. Pe lângă camera principală, Xiaomi 12 și Xiaomi 12X sunt echipate cu o cameră cu unghi ultra-wide de 13MP și o cameră telemacro de 5MP, ce permite filmările din diferite perspective. 

Toate cele trei dispozitive asigură experiențe de vizionare de top prin intermediul ecranelor AMOLED DotDisplay, certificate A+ de DisplayMate și cu suport TrueColor. Display-urile sunt protejate de Corning® Gorilla® Glass Victus® și suportă standardele Dolby Vision® și HDR10+.

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT. Punând accent deopotrivă pe inovație și calitate, Xiaomi este preocupată constant ca utilizatorii săi să se bucure de o experiență de înaltă calitate și totodată pune accent pe eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare, cu prețuri juste, pentru a le permite tuturor oamenilor să se bucure de o viață mai bună prin intermediul unei tehnologii inovatoare.

Xiaomi este unul din cele mai mari mari branduri de telefoane inteligente la nivel mondial. Cota de piață a companiei în ceea ce privește livrările de smartphone-uri s-a clasat pe locul 3 la nivel global în 2021. Compania a creat cea mai mare platformă AIoT (AI+IoT) pentru utilizatorii săi, cu 434 de milioane de dispozitive inteligente conectate la această platformă, în afară de telefoane și laptopuri, la data de 31 decembrie 2021. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de piețe din întreaga lume. În august 2021, compania a fost listată pentru a treia oară în topul Fortune Global 500, urcând pe poziția 338, ceea ce reprezintă un avans de 84 de locuri față de 2020.

Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

Grupul WOPA, unul dintre cele mai dinamice business-uri independente de comunicare 

Un grup de companii 100% antreprenorial, înființat în 2011, WOPA este unul dintre cele mai dinamice grupuri independente de comunicare din România. In portofoliul WOPA se regasesc clienti precum Agricola, Stella Artois, Corona, Vincon, Bunge Romania, Lidl, Xiaomi Romania, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, Sun Plaza, sau L`Oreal, iar peste 30 de companii din industrii precum IT&C, FMCG, Retail, Food & Beverages, Pharma lucrează de cel puțin 5 ani cu grupul WOPA.

WOPA este o agenție independentă, locală, directă și matură. WOPA este no bullshit advertising.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related