#ACASA: AVON și Wopa au mutat campaniile de recrutare în online pe repede înainte cu rezultate maxime

#ACASA: AVON și Wopa au mutat campaniile de recrutare în online pe repede înainte cu rezultate maxime

Cine nu are un reprezentant AVON pe lângă casă să-l caute online. De aici a pornit provocarea pentru Wopa în anul pandemic 2020. Cu lumea închisă pe perioadă nedeterminată, campaniile de recrutare offline au făcut repede pasul înainte spre digital, incluzând și mesaje de responsabilizare adaptate contextului Covid. Până în prezent, Wopa a dezvoltat peste 10 proiecte de recrutare în baza broșurilor și a proiectelor AVON, pe paginile de Facebook ale companiei și ale reprezentanților.

Fiecare campanie a durat între una și 14 zile și a constat într-un calendar de postări și kit-uri digitale (formate din bannere și postări pentru popularea evenimentelor online), la care s-au adăugat concursuri și conținut video dezvoltat împreună cu specialiștii Avon sau vedete, precum Simona Halep sau Andreea Marin, prin diviziile de marketing și PR AVON.

“Reinventare și acasă au fost cuvintele cheie în toată această perioadă și conținutul original a făcut diferența pentru branduri. Cei de la AVON au mers pe mâna noastră, ne-am pus repede pe aceeași lungime de undă cu ei, iar de aici au ieșit niște chestii foarte faine în online.

Live-urile cu tips & tricks, diverse concursuri și activări au crescut vocea AVON cu mai bine de 50% încă de la primele campanii. Colega de clasă - reprezentant AVON a trecut la școala online în pandemie și a luat premiul întâi cu coroniță”, spune Ana Ifteni, Account Director Wopa.

 

“În pandemie, am învățat să ne păstrăm optimismul, să dăruim, să avem mai mult timp pentru noi, să ne răsfățăm în familie. Poate că această perioadă a avut și părțile ei bune. Mesajele AVON din digital au atins mulți oameni și credem că i-au făcut mai atenți la lucrurile care contează cu adevărat.

Împreuna am găsit curajul de a experimenta și puterea de a inova prin fiecare proiect”, adaugă Cornelia Tone, Recognition & Sales Events Coordinator Romania & Moldova.

 

Proiectele Wopa și AVON continuă atât în digital, cât și în offline, după succesele înregistrate de campaniile din pandemie precum #SalonulTauEsteAcasa #DaruiesteDeAcasa #EchilibrulDeAcasa #AcasaAiTimpPentruTine #RasfatulInFamilie și multe altele.

 

“Ne bucurăm să vedem că ideile lansate în online au avut impact. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără sincronizarea perfectă dintre echipa de marketing AVON și echipele de digital, creație și project management ale agenției”, declară Andreea Tudor, Account Manager Wopa.

 

Proiectele sunt coordonate din partea AVON România de Ilinca Ciubotariu (Events Specialist) și Cornelia Tone (Recognition & Sales Events Coordinator Romania & Moldova), iar din partea Wopa de echipa formată din Andreea Tudor (Account Manager), Ana Ifteni (Account Director), Dragoș Ometiță (Creative Director) și Daniel Hărmănescu (Copywriter).

 

Fondată în anul 2011 WOPA, este o agenție independentă de advertising full-service care oferă servicii de ATL, BTL, digital, social media, branding și producție pentru clienți din industrii cheie - FMCG, beauty, white goods, food & beverages, services și pharma.

Din portofoliul agenției fac parte companii românești și internaționale: Agricola, Stella Artois, Corona, Vincon, Bunge Romania, Lidl, Xiaomi Romania, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, L`Oreal și mulți alții.

WOPA este o agenție independentă, locală, directă și matură. WOPA este no bullshit advertising.

 

AVON este prezent de 24 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related