[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama

[Media in 2018] Oana Padure (Wavemaker): Viitorul inseamna sa depasim media, sa folosim continutul pentru a influenta consumatori care devin din ce in ce mai insensibili la reclama

Romanii consuma din ce in ce mai mult continut media. Cu exceptia ziarelor si revistelor, toate mediile au crescut, piata de media aflandu-se la al cincilea an consecutiv de crestere, spune Oana Padure, CEO Wavemaker. In ultima perioada s-au observat si cateva schimbari in obiceiurile romanilor, cum ar fi comportmentul de consum simultan al mai multor medii: peste 90% din romani fac multiscreening. Consumul de media este insotit de fuga de publicitate.

Oamenii au inceput sa ignore din ce in ce mai mult publicitatea din cauza avalansei de informatie la care sunt supusi. Ne confruntam, asadar cu „ad blindness” si cu manifestarea ei cea mai evidenta – ad-blocking-ul, un fenomen din ce in ce mai pregnant si in Romania, spune Oana Padure.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related