Juriul profesionist desemnat la Grand Spoof 2012

Juriul profesionist desemnat la Grand Spoof 2012

Doua saptamani si o zi a mai ramas pana cand perioada de vot la competitia de parodiat reclame Grand Spoof oferita de Ciuc Premium se va incheia. Pasionatii de publicitate au avut 4 saptamani la dispozitie sa isi inscrie lucrarile.

Autorul spoof-ului care va strange cele mai multe voturi pe pagina competitiei va fi premiat cu suma de 3.000 RON, iar cel care reuseste sa stranga pentru spoof-ul sau cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 RON.

Specialistii in comunicare care formeaza juriul din acest an sunt: Laurentiu Semeniuc (Senior Strategic Planner, 23 Communication Ideas); Patrick de Hillerin (Ziarist Catavencii, membru al echipei Happyfish, castigatoare la Grand Spoof 2009); Sergiu Floroaia (One-liner Comedian); Tudor Botezatu (realizator spoof "Budai Beer", locul 2 la Grand Spoof 2009); Gabriela Galatanu (Group Brand Manager, Heineken Romania) si Horia Hotaran (Project Manager, Blue Idea). Cei 6 jurati vor da note de la 1 la 10 fiecarei lucrari inscrise, iar in cazul egalitatii primele doua pozitii vor fi ierarhizate de comun acord.

Laurentiu a terminat Academia de Studii Economice din Bucuresti si a lucrat in departamentul de strategie din cadrul Leo Burnett inainte de a ajunge la 23 Communication Ideas. Si-a inceput cariera in 2002 dupa ce a fost selectionat sa participe la prima editie Leo Academy, un program lansat de Leo Burnett menit sa identifice cei mai talentati reprezentanti ai noilor generatii din industria de publicitate.

Ziarist Catavencii, membru al echipei Happyfish, castigatoare a Grand Spoof 2009, Patrick de Hillerin a debutat in presa in 1990, la varsta de 15 ani. In 1991 a devenit membru fondator al Academiei Catavencu, scriind timp de 11 ani pentru Catavencu si, ulterior, pentru Academia Catavencu. S-a retras din presa pentru o perioada in care a fost copywriter pentru agentii de publicitate precum Saatchi & Saatchi, McCann Erickson si Graffiti BBDO. In 2003 a revenit in presa cu o rubrica in Saptamana Financiara si din 2010 scrie pentru Academia Catavencu si la Catavencii dupa transformare.

Sergiu Floroaia este stand-up comedian si mare fan al one-liner-elor (glume scurte). Scrie pentru web comic-ul Comics.CevaMarunt.ro, pentru Sector 7 ("Carti! Te fac neprost."), a scris pentru Playboy, iar acum scrie in FHM. In 2010 a facut stand-up pe scena The Comedy Store din Londra, unde au urcat la un moment dat Eddie Izzard, Jimmy Carr, Jack Dee, Lee Evans si Emo Phillips. In afara de spectacolele de club si de comics a mai facut de-a lungul timpului si diverse alte proiecte comerciale, insa toate legate de umor: momente de stand-up comedy la evenimente corporate pentru Hochland, BCR, Bergenbier sau TIR Magazin, dar si proiecte cu Burn, Coca-Cola, UniCredit Tiriac Bank, Tic-Tac sau Ciuc Premium.

Tudor Botezatu – regizor de film si jurnalist, a terminat Universitatea Ion Luca Caragiale din Bucuresti – Facultatea de Film – Sectia Regie de Film si TV si Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi – Facultatea de Litere – Sectia de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.  Este autor al celor doua productii parodice Budai Beer, a scurt-metrajului O petrecere fara punct si a documentarului In cautarea lu’ Malone Muistu’. A scris si regizat mai multe scurt-metraje, spoturi si videoclipuri cu care a participat la diverse festivaluri de film din tara. De asemenea, este castigatorul grantului StepDoc 2010 acordat de Fundatia Ion Ratiu din Marea Britanie tinerilor realizatori de documentare.

Ce este un spoof?
Un spoof, in cadrul acestei competitii, este definit ca o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre TheCreator
TheCreator.ro este platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 15 competitii de design si film pe www.TheCreator.ro, pentru branduri ca: Avon, AXE, BCR, Bergenbier, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma, Yahoo!.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related