Ana-Maria Diceanu: 2022 pentru Brain 4 Strategy – Anul crizelor devenite noua normalitate, dar și al educației și mental health

Ana-Maria Diceanu: 2022 pentru Brain 4 Strategy – Anul crizelor devenite noua normalitate, dar și al educației și mental health

Anul 2022 a fost încă un an în care echipa Brain 4 Strategy a arătat în fiecare zi că rezolvarea problemelor de comunicare și gestionarea crizelor sunt în ADN-ul agenției. 

Anul a început cu o criză mondială uriașă pe care nu ne-o imaginam și a continuat cu alte crize în zona de employer branding, cu quite quiting  și cu crize pornite de la fake news, de la trendul cancel culture, amplificat de puterea social-media. La bilanțul de sfârșit de an pot spune că sunt mândră de evoluția și rezultatele agenției Brain 4 Strategy, în 2022 ajungând la un portofoliu de 15 clienți din industrii precum banking, asigurări, retail, IT&C, energie, pharma. 

De asemenea, am oferit servicii de media training și simulări de criză însumând peste 100 de ore, ajutând astfel clienții noștri să își dezvolte abilități de comunicare și să fie pregătiți pentru situații de criză.

În domeniul employer branding am lansat un studiu prin care am investigat modul în care oamenii de HR abordează problema sănătății mintale în companii. Studiul nostru a obținut insight-uri relevante de la 100 de oameni de HR din companii cu peste 100 de angajați.

În ceea ce privește partea de ESG am avut oportunitatea de a ne alătura echipei Mercury 360 în proiectul Mantia, care are ca principal obiectiv promovarea responsabilității sociale și a mediului. Mantia a fost creată pentru a aduce o diferență notabilă și a răspunde cauzelor sociale cu soluții cu un real impact în societatea în care trăim. De la strategie la rezultate, campaniile Mantia sunt proiectate pentru brand-urile care doresc să facă o schimbare și sunt gândite pentru a transforma comportamente și mentalități. 

Un alt proiect de succes, continuat în 2022, este podcast-ul "Brain it Forward", care a înregistrat 250 de minute de emisie în acest an. Podcast-ul a devenit o sursă importantă de informare și inspirație pentru publicul nostru, abordând diverse teme legate de comunicare și relații publice.

Și pentru a livra rezultate cât mai bune clienților noștri ne-am extins echipa cu două colege noi. 

În concluzie, 2022 a fost un an plin de realizări pentru agenția noastră de PR, iar rezultatele obținute ne confirmă ca suntem pe drumul cel bun. 

Momentele mele favorite din an:

  • Începutul colaborării cu Andreea Roșca și proiectul Vast and Curious, unde întâlnim la fiecare event oameni minunați și inspiraționali
  • Studiul Mental Health lansat la final de an și realizat pe 100 de oameni de HR din companii cu peste 100 de angajați
  • Experiența jurizării la competiții internaționale de PR precum The Drum Awards și Digital Communication Awards
  • Lansarea cașcavalului Napolact la Cluj, în prezența presei și a autorităților locale
  • Lansarea Cupa Caroli, un eveniment cu 500 de persoane realizat în doar două săptămâni de echipa noastră brainy
  • Campania Dreptul la Banking, realizată pentru Asociația Română a Băncilor, a ajuns la metrou și în doar 5 zile am dat peste 900 de abonamente la metrou pentru cei care aveau curajul să răspundă la 10 întrebări de educație financiară

Dacă ar fi să aleg cuvintele care să ne reprezinte pentru 2022, acestea ar fi educație și mental health. Vrem să continuăm în direcția asta și anul viitor. Astfel, în 2023 ultima vineri din fiecare lună este dedicată stării de bine și agenția își va lua liber pentru a ne îngriji de starea noastră de bine. Dacă noi nu suntem bine, nu putem ajuta brand-urile să fie bine. 2023 se anunță un an la fel de greu, poate cu mai multe provocări, prin urmare avem nevoie de cât mai multă energie ca să îl încheiem cu succes.

2022 ne-a pregătit pentru 2023. O să vedem mai multe crize social media, mai multe probleme de comunicare internă și employer branding și mai multă atenție din partea liderilor pentru zona de ESG. 

--- 
Ana-Maria Diceanu este Managing Director Brain 4 Strategy si Presedintele Global Women in PR Romania. 
Are o experienta de 19 ani in domeniul comunicarii si relatiilor publice. Este expert în comunicarea de criză și, de-a lungul carierei, a lucrat pentru companii din industrii precum asigurări și bănci, farma, FMCG și retail, oil&gas. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related