Articole care fac referire la Club A
Peste 130 de invitați și 4 branduri prezente la al doilea eveniment din seria #Colors. Cum a fost ediția #VERDE
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
[Performance Poetry] Răzvan Țupa: Așa mă prind când e gata un poem, când l-ai putea citi la infinit fără să mai simți nevoia să corectezi sau să completezi
Doru Ionescu: Am o apetenţă deosebită vizavi de cei care cântă pentru ei şi nu se omoară cu promovatul
[Veterani in publicitate] Adina Albu: Am trecut prin toate etapele unui client service si am invatat din toate. E important sa nu arzi etape si sa intelegi ca toate se fac la timpul potrivit
[Light & Sound] Alex Mihuț: Văd că prosperă cei cu prețuri de dumping, calitate slabă sau care nu respectă normele legale impuse în perioada tulbure
Răzvan Patachi, Criticeyez.com: Înainte de Covid aveam senzația că se reface încet încet valul Atomic
[Single de România] Victor & Mihnea Ferezan, RoadkillSoda: Fii sincer cu tine, cu personalitatea ta, cu muzica ta și publicul nu va râde de tine
[Obsesii part-time] Alexandra Dinita: N-am fost niciodata o delicata, forta ma atrage mult mai mult, in toate formele ei
[Buticuri Creative] Diana Dragomir: Mentalitatea de start-up vine la pachet cu libertatea de a incerca, de a esua si de a incerca din nou
14 ani de Radio Guerrilla cu suflet. Adrian Popescu: "Respectă-ți principiile și nu o să te pierzi. Ăștia suntem, uniți prin diversitatea noastră. Take it or leave it"
[Arta vie] Elena Vlădăreanu: ”Oho, păi eu am tot militat din 2005 încoace. Dar atunci nu milita nimeni și ce scriam eu era considerat isterie”
Jumătate din locurile de muncă vor dispărea la nivel mondial. Soluții inovatoare la HR Innovation Conference
Dulcele grai al graffiti-ului se face auzit. Sweet Damage Crew: Vrem sa schimbam, atat cat putem, mentalitatea romanilor despre graffiti si street art
Andrei Hategan (The Amsterdams): Inca se lipeau postere prin oras, tin minte si acum cum mergeam cu galetusa si bidineaua uneori pe la Universitate noaptea ca sa ne promovam
Tino Furtuna (Holograf): In prima etapa a existentei noastre artistice, aratam ca inginerii; tunsi frumos, cu maniere si discurs elevat
Reprezentativitate pentru femei in publicitate: Art Directors Club a lansat initiativa “Let's make the industry 50/50”
[AdLife] Mihai Coliban: "Pacat ca in Rusia nu-l stie nimeni pe Seinfeld si nu pot sa 'pop up Seinfeld related jokes'"




![[Performance Poetry] Iulia Militaru: Este foarte complicat să scoți privitorul din zona de confort](https://media.iqads.ro/2022/04/eu2-cover-410.jpg)





















