“Bine, pentru un job de vara e ok, dar pe termen lung mai bine iti alegi altceva”, i-a spus tatal ei in vara lui 2000, cand Adina Albu a inceput sa lucreze intr-o agentie de publicitate. Dar nu a mai ales altceva. I-a placut in publicitate, a invatat tot ce se putea despre industrie si a ramas aici pentru povesti. E ceea ce o motiveaza. Adina crede ca e important sa nu arzi etape. A inceput ca account executive pe auto, si apoi, treptat, a descoperit si a invatat despre celelalte industrii: beauty, banking, retail, FMCG, durables. La Publicis, unde e Sr. Client Lead, lucreaza de 13 ani.
[Veterani in publicitate] Adina Albu: Am trecut prin toate etapele unui client service si am invatat din toate. E important sa nu arzi etape si sa intelegi ca toate se fac la timpul potrivit
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: