[Buticuri Creative] Diana Dragomir: Mentalitatea de start-up vine la pachet cu libertatea de a incerca, de a esua si de a incerca din nou

[Buticuri Creative] Diana Dragomir: Mentalitatea de start-up vine la pachet cu libertatea de a incerca, de a esua si de a incerca din nou

A cui e, de fapt, nevoia de interacțiune? Există un gol real pe care ni-l umple noua aplicație, noul joc sau noua platforma sau sunt brandurile cele care au nevoia să umple un gol de buget, de cifre, de expunere? Oriunde ar fi adevărul, e clar că în ultimii ani apropierea om-mașină a devenit mai evidentă și pe piața publicitară din România. Acolo și-a făcut loc și Mind Treat Studios.

La început au fost 3 oameni care dezvoltau o aplicație, acum este o agenție care adună sub acoperișul ei 15 specialisti in programare, management sau design, povestește istoria studioului, Diana Dragomir. Sunt oamenii pe care poti sa ii suni cand crezi ca ai o idee trasnita, doar cat sa-ti spuna ca exista tehnologia care ti-o poate transforma in realitate. Si nu se opresc doar la vorbe, ci traduc ideile in povesti in care consumatorul are rolul principal si care, pe deasupra, castiga premii de creativitate & eficienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related