Articole care fac referire la Communications Manager
Extraordinary Women Gala a premiat femeile care reușesc să schimbe lumea în bine, în business, cultură și societate
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
Rogalski Damaschin semnează campania de lansare a noului portofoliu de produse sustenabile Heidelberg Materials România
June Communications și CBRE România: Cum creezi o campanie integrată, eficientă și de impact, la intersecția dintre real estate și agricultură
„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc
[Case Study] SelfPay Now. Creșterea unei aplicații fintech - impactul video awareness-ului într-o abordare full funnel
„The Human Side of Marketing”, o campanie D|MBC - despre importanță conținutului relevant în contextul unei campanii de brand awareness
Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări
Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Publicis, Digitas și Publicis Relations lansează MUSIC TO MY BRAIN – melodia care ne pregătește să nu mai simțim frică la RMN
Hai să punem punctul pe (A)I și să vedem cum putem să „Explorăm trendurile în era AI-ului” la Seara YP din 6 martie
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare
HeidelbergCement devine Heidelberg Materials, o campanie de rebranding semnată de Rogalski Damaschin
Laura Vingan: Agențiile se luptă cu o reputație în declin a publicității, iar acest lucru se face resimțit peste tot în Europa
VMLY&R România aduce acasă un Silver Lion la categoria Engagement, Social & Influencer, cu campania Illiterate Ads
Deschideți în Shazam noul colind "Carol of the Bells" în acest sezon pentru a susține copiii din Ucraina afectați de război
POSITIVE BUSINESS 2022. „Devine tot mai evident că modul de viață și impactul societății tehnologice au un efect catastrofal asupra planetei din punct de vedere climatic, al biodiversității, al calității aerului, disponibilității hranei"
„Securitatea jobului, atmosfera în organizație și atractivitatea salariului sunt cele care primează pentru angajați”. Iată cum s-a desfășurat ediția „Magnetico București” din 2022
Ce pot face companiile pentru a deveni mai sustenabile și a avea un impact pozitiv asupra mediului? Află răspunsul pe 13 decembrie 2022, în cadrul noii ediții POSITIVE BUSINESS – eveniment hibrid
Trei caravane Sănătate pentru fiecare comunitate. PENNY și Salvați Copiii sunt alături de fetele și femeile din zonele rurale defavorizate
MedLife semnează Galeria Poveștilor care Vindecă, prima activare de brand din România implementată cu programul de inteligență artificială Midjourney
Evenimentele din seria „Magnetico” se încheie pe 6 decembrie 2022, la București! Află cum poți atrage cele mai potrivite talente în organizația ta
Cea de-a VI-a ediție a competiției studențești PR Arena, desfășurată sub egida EUPRERA, și-a anunțat câștigătorii





![[Rewind & Play] Mădălin Munteanu: Ce mă ține optimist este că în naivitatea mea binele învinge](https://media.iqads.ro/2024/12/madalin-munteanu-cover-410.jpg)




























