Zewa, lider de piață în categoria produselor din hârtie de uz casnic din România, își reafirmă angajamentul față de consumatori prin lansarea noii platforme de comunicare „Un sentiment de grijă”.
În anul în care aniversează 65 de ani de inovație, Zewa face un pas important în evoluția sa și se repoziționează într-o zonă emoțională prin lansarea noii platforme de comunicare Un sentiment de grijă. Cunoscut pentru produsele sale premium – de la hârtie igienică, la prosoape de bucătărie, la batiste nazale și șervețele faciale – brandul adoptă o nouă direcție de comunicare, care pune accent pe valoarea gesturilor simple, dar semnificative, prin care grija devine parte firească din rutina zilnică.
Concepută ca o umbrelă strategică de comunicare pentru anii următori, Un sentiment de grijă pornește de la o realitate universală: grija aduce bucurie, dar nu este întotdeauna ușoară. Noua direcție de comunicare reflectă misiunea brandului de a sprijini oamenii în actele lor de grijă – fie ele dedicate celor dragi sau propriei persoane – prin produse de calitate, care simplifică rutina zilnică și aduc confort în momentele care contează.
"De peste șase decenii, brandul Zewa este prezent în viețile oamenilor, în momentele mici, dar esențiale, în care grija contează cu adevărat – fie că vorbim despre confortul de acasă sau despre un gest spontan de atenție față de cineva drag. Lansarea platformei „Un sentiment de grijă„ marchează o nouă etapă în povestea noastră – una în care ne dorim să fim acolo în momentele autentice, cotidiene, în care grija capătă sens. Produsele noastre sunt gândite tocmai pentru a face aceste momente mai ușoare și mai frumoase. Grija poate fi complicată, dar cu un sprijin potrivit, ea devine mai firească, accesibilă și mai prezentă în viața noastră.", Loredana Catană, Marketing Manager Consumer Tissue SE Europe Zewa.
Zewa lansează noua platformă de comunicare cu o campanie dedicată șervețelelor
Startul noii platforme de comunicare Un sentiment de grijă a fost marcat printr-o campanie integrată, având în prim-plan două dintre cele mai apreciate categorii de produse Zewa: șervețelele faciale și batistele nazale. Campania a beneficiat de vizibilitate extinsă în aproape toate mediile de comunicare, fiind susținută de un spot TV de produs, campanii în digital, colaborări cu content creators și, nu în ultimul rând, de lansarea oficială a contului de TikTok Zewa România – un nou canal prin care brandul își propune să se apropie și mai mult de generațiile mai tinere.
Campania de lansare a noii platforme Un sentiment de grijă a obținut o vizibilitate foarte bună în digital, generând peste 8 milioane de impresii și depășind 5 milioane de vizualizări video. Printr-o strategie de distribuție atent calibrată pe Meta, YouTube și TikTok, mesajul campaniei a fost livrat într-un mod relevant, emoțional și targetat, consolidând noua poziționare a brandului într-un mod autentic și memorabil.
"Din perspectivă digitală, ne-am propus să aducem grija mai aproape de oameni prin conținut autentic, în care aceștia să se poată regăsi. Am construit mesaje simple, emoționale, care reflectă modul în care produsele Zewa susțin gesturile de îngrijire zilnică – nu demonstrativ, ci sincer, natural. Comunicarea a fost ghidată de superioritatea produselor, dar transpusă într-un limbaj digital relevant și uman.", Ruxandra Marcu, Digital Marketing Manager SEE, Essity Romania.
#SwipePentruGrijă: când gesturile mici spun totul
Campania axată pe șervețelele faciale și nazale a fost amplificată și pe TikTok prin conținutul generat de endorserii Zewa, sub conceptul #SwipePentruGrijă - inspirat de gestul rapid și intuitiv de swipe de pe platformele digitale, care oglindește naturalețea folosirii produselor Zewa în gesturi simple de grijă.
Alături de Oana Moșneagu, Alina Gologan și Alexandra Iosif, Zewa a arătat cum un gest simplu poate deveni un moment autentic de grijă. Prin conținutul creat, influencerii au demonstrat cum produsele Zewa susțin gesturi mici de grijă, dar care pot face o diferență semnificativă în viața de zi cu zi.
"Când am început să construim această campanie, ne-am dorit mai mult decât o simplă colaborare cu influenceri – am vrut să găsim un mod sincer și recognoscibil de a vorbi despre grijă, în viața de zi cu zi. Așa a apărut #SwipePentruGrijă: un concept care îmbină simplitatea unui gest spontan cu emoția unui moment autentic. Ne-am inspirat din comportamente reale, din reflexul digital de a da „swipe”, dar l-am transformat într-un context emoțional, care reflectă perfect noua platformă de comunicare Zewa – „Un sentiment de grijă”, Alina Aura Cismaru, Xperience Media Lab.
Echipa de campanie:
Loredana Catană – Marketing Manager Consumer Tissue SEE, Essity Romania
Denisa Profir – Junior Brand Manager Consumer Tissue SEE, Essity Romania
Ruxandra Marcu – Digital Marketing Manager SEE, Essity Romania
Dora Dumitrache – Digital Content Specialist SEE, Essity Romania
Catrinel Nicolaescu – Customer Marketing Manager SEE, Essity Romania
Dumitru Nicoleta – Shopper Marketing Manager, Essity Romania
Alina Aura Cismaru – Creative Owner, Xperience Media Lab
Mădălina Stroescu – Chief Operating Officer & Client Service Director, Omniperform
Cristina Stroescu – Group Account Manager, Omniperform
Alina Cirlan – Media Client Lead, MMS Communications Romania
Mihaela Mocioi – Media Client Manager, MMS Communications Romania
Irina Potcoava – Chief Executive Officer, Penrose CDB
Teodora Cîrstea - Communications Manager, Publicis Relations
Brandul Zewa face parte din portofoliul companiei Essity, o companie internațională de top în domeniul igienei și sănătății care are ca scop îmbunătățirea stării de bine cu ajutorul produselor și serviciilor sale, esențiale pentru viața de zi cu zi.























