Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite

Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite

În octombrie va avea loc a patra ediție Chill Pack, campania dedicată brandurilor care vor să fie alături de 15.000 de profesioniști white-collar din companiile de top din România. 

Ultimele ediții Chill Pack s-au bucurat de un succes răsunător, atât în rândul celor peste 50 de branduri care au susținut campania, cât și în rândul celor 35.000 de profesioniști care au primit pack-urile cu goodies și cadouri. Campania este destinată brandurilor care vor să se asocieze cu o stare de bine, relaxare și fericire, conceptul Chill Pack pornind de la necesitatea unor minute de respiro și deconectare în contextul work-from-home, de la birou sau remote. 

Printre brandurile care au fost alături de profesioniști la ultimele ediții Chill Pack se numără: Tazz, Finn Crisp, Dr. Beckmann, Carlsberg Luma, CCC, YOXO, Joysonquin, Wembley, Nestle, Dero, Plant Line, frufru, Hellmann’s, Kandia, Rom, Pepsi, Lay’s, Oreo, Tuc, Doppelherz, Electrolux, Hartmann, LaDorna, CCC, ApiMag. 

Noua ediție Chill Pack din toamnă a depășit recordul tuturor înscrierilor precedente, toate cele 15.000 de Chill Pack-uri fiind rezervate, în mai puțin de două luni, de către profesioniștii din peste 300 de companii. Printre partenerii care au confirmat prezența în noua ediție se numără Wembley Strawberry Gin, CCC Shoes, Nestle Fitness, Dr. Witt, Valea Verde Retreat, Alcon, Cramele Recaș.

În calitate de parteneri ai campaniei, brandurile participante se bucură de un mix optim de promovare prin expunerea către grupul țintă, care generează top of mind awareness, precum și prin componenta de trial. Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling / insert în gift bag, branding pe gift bag, awareness și oferirea de digital goodies, dar și ca beneficiari, primind chill pack-ul cu goodies pentru întreaga echipă.

Partenerii Chill Pack militează pentru good vibes și se asociază cu un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high.

Campaniile create de echipa CV30 au atras zeci de parteneri în ultimii ani datorită targetării foarte specifice și a conceptelor care stau la baza inițiativelor promovate: wellbeing & good vibes. Profesioniștii sunt un target de interes pentru majoritatea brandurilor datorită puterii de cumpărare și a nivelului de educație, ​​iar cele care aleg să fie aproape de targetul lor prin intermediul campaniilor speciale beneficiază de pe urma unor concepte îndrăgite și validate de publicul țintă, precum Chill Pack și Chill Experience.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related