Articole care fac referire la Gabriela Nanu
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia
[Emigrati in digital] Gabriela Nanu (Centrade | Cheil): Digitalul nu este ATL. O diferentiere pe scurt: ATL = monolog, Digital = dialog
[Clientii noi si vechi] Gabriela Nanu (Centrade Cheil): Avem un plan. La aproximativ 3 revizii, ne intalnim fata-n-fata cu clientul ca sa vedem unde se rupe firul
[Client Service 2.0] Gabriela Nanu (Centrade): Profesionalismul influenteaza decisiv relatia dintre CS si creatie. Acest cuvant include atat know-how, cat si atitudine
[Client Service 2.0] Iulia Niculae (Cohn&Jansen JWT): La inceput vedeam lucrurile mult mai tehnic: obiective, livrabile, canale, KPIs. Odata cu anii si experienta, apar tot mai multe nuante
[Experienta Cannes] Gabriela Nanu: Dupa discursul lui Mick Ebeling despre Project Daniel, am plecat hotarati sa ne gasim propriul Daniel
Saatchi & Saatchi: Procesul de integrare din 2013 a presupus o reorganizare a personalului, a focusului pe business si a sarcinilor echipei
























