Top 3 ADC – primii castigatori din 2018

Top 3 ADC – primii castigatori din 2018

Top 3 ADC se intoarce, cu primele doua luni din an: ianuarie si februarie. Topul premiaza day to day work, idei si proiecte facute de agentii, de freelanceri sau de catre creativi din zone conexe.

Pe primul loc in topul lunii ianuarie se situeaza noua campanie BRD, dedicata implinirii a 100 de ani de la Marea Unire. „Eroi si necunoscuti” face parte dintr-o serie de spoturi pe care BRD le lanseaza in fiecare an, in primul calup publicitar din 1 ianuarie. Spotul spune povestea mai putin cunoscuta a fotografului Samoila Marza, care pe 1 decembrie 1918 a realizat, la Alba Iulia, singurele fotografii din ziua Marii Uniri. Proiectul a fost conceput de agentia Propaganda Creative Marketing, cu Alexandru Lazar (Art Director), Roxana Panaitescu si Catalin Manciuc (Copywriters).

Despre proiectul de pe locul 1, Marius Tianu, membru ADC RO declara:

„Un regizor de talia lui Laurence Dunmore, un subiect cu o inevitabila vocatie epica, un sound-design excelent, un site de promovare bun si un spot tv care i-a convins pe multi ca este trailerul unui lung metraj – povestea lui Samoila Marza a reusit sa stranga pe YouTube mai mult de 3.3 milioane de vizualizari. Dar mai important decat orice, faptul ca un personaj real este mai cunoscut acum decat era inainte. Se pare ca istoria publicitatii este ea insasi scrisa de cei care nu renunta. Bravo tuturor!”

Pe locul 2 se afla initiativa celor de la McCann Worldgroup Romania cu proiectul KFC Smart Menu. Pe langa lansarea a trei noi produse, campania vine cu o noua componenta - platforma Smart Jobs. Alin Sarbu – Art Director si Ioana Munteanu – Copywriter s-au ocupat de proiect.

Pe locul trei in luna ianuarie ADC gasim campania celor de la 23 Communication Ideas pentru JobZZ.ro - “Ai nevoie de angajati mai buni?”, cu Bogdan Naumovici – Art Director si Catalin Ciurlau – Copywriter.

Tot pentru luna ianuarie primeste o mentiune The Fashion Experimentun proiect marca Geometry Global pentru Baneasa Shopping City, care urmareste timp de 30 de zile vietile a 2 oameni obisnuiti, pe conturi de Instagram, construite in paralel. Ideea s-a concretizat prin aportul Ioanei Ichim (Digital Copywriter) si a lui Bogdan Dinu (Digital Art Director).

In Top 3 ADC pe luna februarie, campania castigatoare este Coca-Cola SEEN, realizata de McCann Worldgroup Romania. Focusul este un serial online, inspirat din chat-urile adolescentilor, iar pentru cea mai buna experienta de vizionare, SEEN se acceseaza de pe mobil, din aplicatia WOAH. Echipa de creatie este formata din Miruna Macri - Senior Art Director, Mihai Vasile - Senior Copywriter si Sandra Bold – Head of Copywriting.

Laura Iane, membru ADC Ro si Creative Director pastel apreciaza: „Curajos construita pe insight, pe target. O idee care acapareaza canalul – telefonul mobil - si care poate sa deschida usile pentru un nou tip de content.”

Pozitia a doua este ocupata de Inima Copiilor prin campania Inimi Cusute, realizata de cei de la Mercury 360. Prin intermediul proiectului #InimiCusute, Asociatia Inima Copiilor isi propune sa redea copiilor sansa la o noua viata. Andreea Roscan - Art Director si Alexandra Jitarel – Copywriter au format echipa de creatie.

Pe locul trei vin din nou cei de la McCann Worldgroup Romania pentru brandul Toortitzi. Liftul arata un motiv extra pentru care Toortitzi sunt atat de turtiti, iar echipa responsabila de idee este formata din Radu Rebei (Art Director) si Andrei Mihailescu (Copywriter).

Mentiunile lunii februarie:

- Ursus si Kubis Interactive - Epic Delivery. Prin baietii de la Sector 7 Ursus a ilustrat care sunt cele mai comune/ amuzante scuze atunci cand nu vrem sa mergem dupa bere. Din fericire, Ursus a si o gasit o solutie sa primesti berea acasa. Au lucrat la proiect Alina Radut – Senior Art Director si Ioana Enache – Senior Copywriter.

- McCann Worldgroup Romania - Cea mai buna retea te sarbatoreste. Vodafone sarbatoreste viteza si performanta, oferind premii zilnice utilizatorilor aplicatiei My Vodafone. Echipa: Daniel Strugariu – Art Director si Ruxandra Papuc – Copywriter.

- Cap si Media Galaxy - Nu te lasa pacalit de laptopul tau vechi!, o campanie-manifest pentru generatia millennials. Echipa de proiect: Codin Caradimu si Radu Rapeanu – Copywriters.

ADC lanseaza in fiecare luna un call public pentru agentii, freelanceri si pasionati de publicitate sa trimita idei, proiecte, initiative creative proprii sau vazute in piata spre a fi notate de catre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail catre teodora.calin@institute.ro, pana pe data de 25 ale fiecarei luni. Call-ul de acum vizeaza luna martie, cu proiecte aparute in perioada 26 februarie – 25 martie 2018.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related