[Noii publicitari] Radu Glodeanu-Carata (Mercury360): Înainte să intru în publicitate, mă apucau palpitațiile când auzeam povești cu „mai bagă 10 variante și vorbim după”

[Noii publicitari] Radu Glodeanu-Carata (Mercury360): Înainte să intru în publicitate, mă apucau palpitațiile când auzeam povești cu „mai bagă 10 variante și vorbim după”

Munca în publicitate este, de fapt, un job ca oricare altul. Un loc unde faci tot ce poți și o faci cât mai bine, în timp ce te lași inspirat de oameni cât mai mișto. A fost nevoie de un junior copywriter, cu un an de experiență, ca să ne amintească acest adevăr simplu. Radu Glodeanu-Carata de la Mercury360. Și mai spune Radu:

Pentru mine, școala ADC a fost, de departe, cel mai bun test al propriilor aptitudini cât și cea mai bună rampă de lansare.

Deci ADC-ul este un start numai bun dacă te mănâncă pielea și vrei să-ncerci o carieră în advertising. Nu e totul numai lapte, miere și petale de trandafir, însă. De exemplu, e destul de nasol când o idee bună ți-e schimbată sau refuzată direct de către client. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related