[Bilant 2015] Liviu Turcanu (Mercury360): Am cerut sa iesim din acea zona calduta, de compromis, in care Clientul stie ca nu poate sau nu vrea sa ofere mai mult

[Bilant 2015] Liviu Turcanu (Mercury360): Am cerut sa iesim din acea zona calduta, de compromis, in care Clientul stie ca nu poate sau nu vrea sa ofere mai mult

A fost anul in care s-a cerut respect, crede Liviu Turcanu (Creative Director Mercury 360). Si parca starea de automultumire a industriei a inceput sa se diminueze in 2015.

 

A fost un an animat, mai ales pe final, de dorinta de schimbare a societatii.

Vantul schimbarii pare sa adie si in zona publicitatii (un exemplu concret este politica legata de participarea agentiilor la pitch-uri, acel Ghid de Pitch, care deschidea in ovatiile multimii perspectiva unei functionari normale a relatiei client – agentie), dar schimbarile profunde inca se lasa asteptate.

Inca asteptam redactarea unei metodologii clare si transparente legate de criteriile de evaluare ale Procurementului, exprimarea in pitch-uri a informatiilor esentiale legate de cont (buget, perspectiva contului, strategia de marketing etc).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related