Apa minerală naturală ZIZIN implementează campania națională promoțională de Crăciun alături de agenția Interactions, utilizând platforma Promotiful pentru setup-ul website-ului promoțional, gestionarea înscrierilor și extragerea câștigătorilor. Campania mizează pe stimularea achizițiilor din perioada sărbătorilor, cât și pe consolidarea loialității față de brand.
Cum funcționează campania?
Pentru această campanie, ținând cont de specificul produselor promovate și de publicul țință, mecanismul propus a fost unul cât mai simplu și accesibil: consumatorii care achiziționează produse ZIZIN în valoare de minimum 20 lei fără taxa SGR până pe 15 decembrie, pot înscrie bonul fiscal pe premiizizin.ro pentru a intra în cursa pentru unul dintre premii.
Platforma Promotiful gestionează toate etapele, de la înscriere și verificare a bonului, până la extragerea câștigătorilor și acordarea premiilor. Participanții pot câștiga:
• Marele premiu: un card AFI de 5000 lei
• Premii săptămânale: șase vouchere eMag de 1000 lei
• Premii zilnice: patruzeci și două vouchere Cărturești de 150 lei
„Ne dorim ca fiecare campanie ZIZIN să ofere consumatorilor o experiență relevantă și ușor de parcurs. Parteneriatul cu Interactions și utilizarea platformei Promotiful ne-au permis să implementăm un mecanism simplu și transparent, acțiune care susține obiectivul nostru de creștere a implicării și a nivelului de satisfacție a participanților. Această campanie întărește poziționarea ZIZIN ca brand apropiat de consumator și promotor al armoniei de zi cu zi.”, Mihai Pârvulescu, Marketing Specialist Apemin Zizin.
Interactions + Zizin, dovada că loializarea este posibilă și în rândul consumatorilor de apă îmbuteliată
Campania poartă semnătura agenției Interactions, care a coordonat implementarea tehnică, precum și aspectele organizatorice ce țin de regulament și validarea câștigătorilor. Obiectivul comun? Să crească gradul de loializare față de brand într-o perioadă în care consumul este ridicat în mod natural.
„Promotiful ne permite să acoperim complet toate etapele unei campanii promoționale. Pentru Zizin am creat un flux stabil, de la înscriere până la extragerea câștigătorilor. Obiectivul nostru este să oferim predictibilitate și acuratețe, iar Zizin a optat pentru Interactions tocmai pentru acest tip de suport complet. Ne bucurăm să contribuim la succesul campaniei lor de Crăciun.” a spus Cătălin Raescu, Senior Account Manager Interactions.
Interactions este o agenție de marketing cu peste 15 ani de experiență în dezvoltare de campanii promoționale, în al cărui portofoliu de clienți regăsim branduri renumite precum Mega Image, Edenia, Hochland, Fragedo, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Profi, Telekom, Audi, Seat, CEC Bank, Groupama, Mobexpert.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"
























