[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală

[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală

Încă de la 16 ani Goran Mihailov își anunțase părinții că vrea să dea la UNATC, singura dilemă era că nu știa dacă la teatru sau film. Prima reclamă i-a intrat pe mână ca regizor din timpul facultății, compusă dintr-o serie de prim planuri, pentru Baumax, DOP fiindu-i Bobo Filip. Altfel, își alege cu minuțiozitate echipa pentru fiecare proiect, ca rezultatul să fie maxim și încearcă să scoată ceva fresh din fiecare brief, chiar dacă unele idei “s-au mai făcut“.

Spre deosebire de tv unde te uiți la ceea ce ți se oferă, în online ai libertatea de a alege, de a da skip, plus atâtea softuri de Adblock. Eu sper să se pună mai mult accent pe content relevant, care să surprindă spectatorii. Cred că trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related