RAN Communication este o agentie independenta de comunicare, cu o istorie de 12 ani si cu o experienta ampla in zona de consumer experience.Viziunea RAN Communication este sa creeze plus-valoare pentru clientii sai, oferindu-le cele mai bune servicii de consiliere strategica si executie in comunicare.
Ne mandrim cu o echipa de profesionisti pasionati de Strategie, Media Relations, Comunicare de criza, Consumer Experience, Digital, Event Management, Real Time Social Media, Productie si Logistica, precum si cu parteneriate de lunga durata cu companii din diverse industrii, alaturi de care cream experiente relevante.
Integritatea, transparenta, creativitatea, inovatia si profesionalismul sunt valorile-cheie ale agentiei si ghideaza fiecare membru al echipei in relatiile cu clientii, partenerii, furnizorii si media.
RAN Communication ofera servicii full-service de comunicare, avand o retea de peste 200 de profesionisti (brand ambasadori, furnizori, parteneri) in tara si Europa.






![[PR Playbook] Raluca Zamfir: Atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută printr-un conținut valoros și relevant](https://media.iqads.ro/2025/04/rz-1-copy-cover-410.jpg)



![[Obsesii part-time] Diana Iordăchioaia: Astazi o mare parte din ceea ce traim se reflecta online. Suntem non-stop conectati](https://media.iqads.ro/2024/06/ran-diana-iordachioaia-cover-410.jpg)
![[Obsesii part-time] Georgiana Proca: Trebuie să încercăm cât mai mult, să cădem și să ne ridicăm](https://media.iqads.ro/2024/06/image00004-cover-410.jpg)


![[Marcom 2024] Raluca Zamfir: 2024 este inca un an cu multe necunoscute si posibile turbulente. Provocarea este de a comunica creativ si a avea rezultate cu bugete limitate](https://media.iqads.ro/2024/02/rat08415-cover-410.jpg)



![[Creative 2023] Raluca Zamfir: Trebuie sa „vinzi” emotie, nu produse si servicii. Provocarea pentru branduri si agentii este sa creeze conexiuni memorabile cu consumatorii, sa comunice natural si nesofisticat](https://media.iqads.ro/2023/03/thumbnail-rat08480-cover-410.jpg)







![[Creative Power] Raluca Zamfir: Antreprenoriatul a fost mai întâi o stare de spirit. Am simţit că eu voi face lucrurile aşa cum îmi doresc şi îmi place](https://media.iqads.ro/2022/04/rat08437-cover-410.jpg)




![[PR 2022] Raluca Zamfir: Asistăm la nașterea unor noi medii de exprimare, ce vor deveni o parte integrantă a vieții de zi cu zi a oamenilor](https://media.iqads.ro/2022/01/rat08503-cover-410.jpg)


![[Veterani in PR] Raluca Zamfir: Stiai cand vii la job... dar nu stiai cand pleci acasa. In primii ani mi-am sacrificat multe nopti si relatii in numele pasiunii pentru job](https://media.iqads.ro/2021/08/rat08399-cover-410.jpg)





![[Gen Z] Diana Iordăchioaia: Z ar putea fi generația cu cea mai mare influență asupra trendurilor de consum](https://media.iqads.ro/2021/04/image00005c-cover-410.jpg)


![[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Zamfir: Am invatat ca viata bate filmul si ca nu suntem superoameni. Fiecare zi a fost o provocare sa o luam de la capat](https://media.iqads.ro/2020/12/foto-zamfir-o-cover-410.jpg)

![[Noul context] Raluca Zamfir: Ceea ce stiu 100% este ca vom munci mai mult pe bani mai putini](https://media.iqads.ro/2020/03/img-8982-mod-cover-410.jpg)










