[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt

[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt

Pragmatici, digital natives, sensibili la problemele sociale. Asta spun ppt-urile despre Gen Z. Realitatea, însă, adaugă Raisa Soare, Copywriter MullenLowe, arată că Generația Z este mult mai ușor de plictisit, ne privește în ochi și ne spune ”cut the crap”. La fel și cu publicitatea. Cei din Generația Z dau la o parte presiunea unor vieți perfecte și a blugilor skinny. Ca să îi atragi de partea ta, ca brand, ai doar un lucru de făcut: să faci pe bune ceea ce promiți. 

Spre deosebire de generațiile anterioare, ei se așteaptă să fie mai implicați în deciziile luate de brandul favorit – chiar și în ce privește design-ul. One size fits them all nu mai merge.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related