[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor

[Gen Z] Alina Silivestru: Sunt mult mai conștiincioși când vine vorba de sănătate și sustenabilitate. Un pic mai reticenți față de job-uri, branduri și activități care nu aduc plus valoare vieții lor

Generație de super creativi, dar cu scop utilitar. Nihiliștii productivi. Asta spun studiile despre Generația Z. Dar noi vrem să știm ce spun cei care îi vor avea (îi au) drept target. Alina SilivestruInnovation Manager Digitas România, are încredere că această generație va reuși să ne scoată din Darwinism-ul Digital în care ne aflăm acum, unde cel mai gălăgios supraviețuiește

Deja suntem martorii multor schimbări: de la focusul întregii planete pe subiecte de sănătate și sustenabilitate, la canale noi efemere, precum TikTok și viralizarea conținutului original, cred că vedem o schimbare a paradigmei către o comunicare onestă și autentică.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related