Highlight PR și Unilever lansează Knorr Fix, pe muzica lui Macanache

Highlight PR și Unilever lansează Knorr Fix, pe muzica lui Macanache

Ce mâncăm noi astăzi? Nu-i o simplă întrebare.

Astfel începe melodia Fix pe gustul tău, pe care Highlight PR a dezvoltat-o împreună cu Macanache pentru a marca lansarea celui mai recent produs intrat în portofoliul Unilever România, Knorr Fix.   

Fiecare dintre noi știe cum e să ajungi acasă, să-ți fie foame, dar să te sperie gândul că va fi nevoie să petreci mult timp în bucătărie pentru a-ți prepara ceva bun de mâncare. Acum te poți bucura de o masă gătită de tine, simplu și rapid, fără să fii un as în arta gătitului.

Una dintre nevoile consumatorilor moderni este să aibă acces la soluții de gătit ușor și rapid de preparat, adaptate diverselor stiluri de viață. Consumatorii vor preparate delicioase, obținute cu efort limitat, într-un timp cât mai scurt.

Astfel, Knorr a venit în întâmpinarea nevoilor acestora și a lansat Knorr Fix, bază de sos, cu ajutorul căreia se pot găti ușor și rapid cele mai îndrăgite preparate – paste, orez, musaca, pilaf și lista continuă, în doar 15-20 de minute. Disponibil în 4 sortimente, produsul se diferențiază prin versatilitate și gust, fiind potrivit și pentru vegetarieni.

 

FIX PE GUSTUL TĂU

Urmărind cele două obiective principale – creare de awareness și educare, Unilever și Highlight PR au creat o rețetă de comunicare originală și completă pentru lansarea Knorr Fix.

Campania de comunicare a demarat disruptive, prin lansarea piesei Fix pe gustul tău creată în parteneriat cu unul dintre cei mai cunoscuți artiști din peisajul de hip-hop românesc, Macanache. Piesa a debutat savuros, fiind susținută de o campanie media pe Facebook, Instagram, TikTok, Youtube și Spotify. Print-o abordare de tip infotainment, versurile delicioase au curs pe flow-ul lui Macanache pe un beat care face poftă de gătit, în timp ce contribuie la educarea consumatorilor români.

 

LIVE COOKING SHOW CU CREATORI DE CONȚINUT

Și pentru că ce sună delicios, trebuie și gustat și savurat, odată cu lansarea piesei, creatorii de conținut și reprezentanții lanțurilor de retail au fost invitați să participe la un live cooking show, într-o atmosferă relaxată, ca o ieșire cu prietenii în oraș.

În cadrul evenimentului, participanților le-a fost prezentat un nou mod de a gusta din viață tot ce este mai frumos, cu ajutorul produselor Knorr Fix. Leo Dumitru, food content creator, a fost gazda evenimentului, care, alături de bucătari profesioniști din cadrul Unilever Food Solutions le-a gătit invitațiilor atât dish-uri clasice, cât și rețete signature, pentru a sublinia versatilitatea produselor Knorr Fix. Creatorii de conținut au aflat despre beneficiile produselor și au primit tips & tricks despre cum pot găti cu Knorr Fix.

Pofta pentru noile sosuri Knorr Fix a fost stârnită în rândul acestora printr-o activare de gătit cu mystery box-uri. Fiecare box conținea ingrediente surpriză care se transformau într-o rețetă neașteptată în care ingredientul care dădea gustul preparatului era Knorr Fix.

Printr-un concurs inedit de plating lansat pentru creatorii de conținut prezenți la eveniment a fost subliniată versatilitatea noilor produse Knorr Fix, care încurajează creativitatea în bucătărie, indiferent de cât de priceput ești la gătit. Cu ocazia acestei probe, invitații au descoperit că au libertatea de a jongla cu ingredientele pe care le adaugă extra, indiferent de preparat – deoarece, atât timp cât  urmează pașii de preparare de pe ambalajul produselor Knorr Fix,  obțin mereu același gust delicios.

În timp ce au savurat dish-urile preparate cu Knorr Fix, invitații s-au putut bucura de cocktailuri dezvoltate în parteneriat cu un mixolog, precum și de un moment artistic susținut de Macanche.

La finalul evenimentului, participanții au primit un kit savuros Knorr Fix, care îi încurajează să descopere plăcerea de a găti mai simplu, mai rapid și mai delicios ca oricând. Kit-ul a inclus o carte de ”Rețete pe gustul tău”, care invită creatorii de conținut să își exprime creativitatea în bucătărie cu ajutorul noilor produse Knorr Fix și să share-uiască bucuria unui dish preparat într-un mod inteligent și convenabil cu comunităților lor. 

 

#FixPeGustulTau în online

Pentru că oricine merită să se bucure de un sos atât de deliciooos, creatorii de conținut Leo Dumitru, Azaleea Necula, Ciobanoo, Ela Crăciun, Emilia Gătește, Henrietta Isan, Sarah Mateș, Andreea Corb și Macanache au dezvoltat propriile rețete folosind produsele Knorr Fix pe care le-au împărtășit cu comunitățile lor, în timp ce și-au invitat urmăritorii să încerce noile produse și să-și dezvoltare creativitatea în bucătărie #FixPeGustuLor.

Printr-o campanie de PR susțină de o campanie media pe toate platformele de social media, Unilever împreună cu agențiile partenere oferă, astfel, răspunsul la (poate) cea mai des întâlnită întrebare la birou sau acasă – Ce mâncăm noi astăzi?. Răspunsul este simplu: cu Knorr Fix sigur vei găsi o rețetă gustul tău.

Gătește cu poftă un sos atât de deliciooos!  

 

Echipa

Unilever România
Cristina Croitoru – Brand Manager Scratch Cooking & Healthy Snacking
Andreea Bobeș – Core Nutrition Category Manager
Iulia Floricica – Nutrition Lead South Central Europe
Rareș Finta – Marketing Assistant

Highlight PR & Highlight Agency
Beatrice Cristea – PR Account Director
Costin Zisu – Copywriter
Alexandra Nae – PR Executive
Alex Bălan – BTL Account Manager
Oana Radu – Communication Director & Managing Partner Highlight PR
Ionut Curtean – Managing Partner Highlight Agency
Alexandru Mihăilescu - Art Director
Viana Nașu - 3D Artist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related