Bărbatul modern VS. stereotipuri în noua serie „Tu Definești Masculinitatea” semnată KUBIS x Dove Men+Care

Bărbatul modern VS. stereotipuri în noua serie „Tu Definești Masculinitatea” semnată KUBIS x Dove Men+Care

Masculinitatea. Un subiect din ce în ce mai dezbătut în ultimii ani, mai ales în urma apariției unor susținători din sfera masculinității toxice. În paralel, Dove Men+Care a promovat mereu valorile care definesc bărbatul modern, oferindu-i produsele potrivite pentru o îngrijire superioară, de la antiperspirante la produse pentru îngrijirea părului și a pielii. În plus, discursul brand-ului este unul empowering (poate ai văzut deja campaniile trecute, cum ar fi #AdevarulDespreMasculinitate), așa că, anul acesta, Dove Men+Care și-a luat ca challenge să aducă pe masa content-ului online o perspectivă fresh și pozitivă asupra masculinității.

 

Bărbatul modern față-n față cu stereotipurile rigide

Tu Definești Masculinitatea” este o serie fun de video content unde Nicu Banea joacă rolul bărbatului obișnuit cu stereotipurile „tradiționale” care este, în sfârșit, pregătit să afle care sunt, de fapt, valorile bărbatului modern. Aici intră-n scenă 3 influenceri din sfere total diferite, de la actori și cântăreți, până la vloggeri, care, din fericire, se identifică deja cu un set de valori și comportamente pozitive, cum ar fi îngrijirea personală (incluzând rutinele de îngrijire pentru corp), dezvoltarea personală, relațiile sănătoase, respectul, egalitatea sau responsabilitatea. Debutul seriei îl facem alături de Liviu Teodorescu, unul dintre bărbații moderni ai industriei muzicale românești, care este mai mult decât pregătit să facă față debate-ului și temelor inițiate de Nicu, precum presiunii de a fi mascul alfa. Continuăm seria acasă la Radu Ștefan Bănică unde Nicu încearcă să înțeleagă care sunt secretele bărbatului sigur pe masculinitatea lui, iar în ultimul episod ne vedem în format de vlog direct cu Zlăvog, dar deja am zis prea multe.

„Ne bucurăm foarte tare să putem vorbi despre un subiect atât de actual într-un tone of voice atât de fun. Din păcate aceste mituri toxice despre masculinitate sunt încă promovate în societate, iar faptul că un brand precum Dove Men+Care vine să-și asume un discurs care mută lentila dinspre toxic înspre pozitiv, este foarte necesar, dar mai ales relevant. Știm că schimbarea nu se produce peste noapte, dar misiunea noastră este să ridicăm niște semne de întrebare și să le dăm de gândit bărbaților care au crescut cu stereotipurile acestea învechite, astfel încât să fie mai blânzi cu ei și să înțeleagă cât de OK este să aibă în primul rând grijă de ei. E un mesaj mai profund prezentat într-o formă de entertainment pentru a fi cât mai ușor de digerat de toată lumea. Plus că un râs cinstit e mereu binevenit.”,  Carina Toma, Creative Director, KUBIS.

„Am primit cu mult entuziasm propunerea din partea partenerilor noștri pentru seria „Tu Definești Masculinitatea”. Practic, este o continuare a provocării pe care Dove Men+Care a lansat-o bărbaților din Romania încă din 2021 si despre care am continuat să vorbim de-a lungul anilor. Ne dorim să dăm o nouă perspectivă asupra lucrurilor si să fim mai aproape de bărbatul român, oferindu-i soluții simple si la îndemână, anulând, în egală măsură, stereotipurile despre masculinitate.

De aceea, pe lângă principalele obiective al campaniei de creștere a notorietății brandului si de comunicare a beneficiilor produselor noastre, dedicate 100% bărbaților, ne-am propus  si sa educăm consumatorii, oferindu-le o nouă definiție asupra îngrijirii.”, Andreea Dincă, EE Deodorant Category Manager Unilever.

 

Episoade, set-up și umor

Pentru un plus de autenticitate, în fiecare episod, Nicu îi vizitează pe reprezentanții bărbatului modern în așa-zis-ul ”personal-man-cave”, fie el studio de înregistrare sau chiar la ei acasă.

Avem în total 3 episoade și dacă ai văzut deja sitcom-uri precum The Office sau Modern Family, înseamnă că ești familiar cu stilul umoristic pe care l-am abordat, hihihi (da, e ok ca bărbat să râzi și așa, don't worry).

Sperăm că ai dat deja click pe episoade, poate ai și râs, dar, mai ales, ai înțeles cât de important e să-ți găsești produsele potrivite pentru un plus de îngrijire și chiar putere. Te invităm să folosești cu încredere Dove Men+Care.

 

Credits:

Echipa Dove Men+Care
Andreea Dincă – Marketing Category Manager, Unilever
Mihaela Lache – Brand Manager, Unilever

Echipa KUBIS
Carina Toma – Creative Director
Alina Răduț – Senior Art Director
Ada Gheorghiu – Group Account Director
Ioana Petre – Account Manager
Tereza Morți – Social Media Manager

Echipă Producție
iRonic Distors - Regizor
Iulia Dancila – Producer, Bread Content
Mihai Cristescu - Creative Producer, Bread Content
Paulla Matei - Post-Production Coordinator, Bread Content
David Mogan - DOP
Adi Bulboacă - Fotograf

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related