V8 Interactive a lansat provocarea Napolact de a fi la fel de pur si simplu precum noile iaurturi - Napolact Pur si Simplu

V8 Interactive a lansat provocarea Napolact de a fi la fel de pur si simplu precum noile iaurturi - Napolact Pur si Simplu

In perioada 31 ianuarie - 1 martie 2015, V8 Interactive a lansat provocarea Napolact de a fi la fel de pur si simplu precum noile iaurturi - Napolact Pur si Simplu. Acestea sunt facute doar cu lapte din inima Ardealului si culturi lactice. Nici vorba de lapte praf sau proteine adaugate. 

Campania “Fii si tu Pur si Simplu” s-a materializat intr-o aplicatie de Facebook care si-a propus sa scoata userul din zona de confort indemnandu-l sa aleaga 2 lucruri/ obiceiuri din cele zilnice, fara de care viata lui ar fi mai simpla. In acest fel, am reusit sa atragem atentia consumatorului asupra lucrurilor cu adevarat importante si simple din jurul sau.

Pentru a potenta si mai bine ideea, o serie de bloggeri au contribuit la Campania Pur si Simplu amplificand mesajul de brand intr-o maniera amuzanta si personala. Toate alegerile userilor au devenit taskuri din care  cei 6  bloggeri au fost invitati sa aleaga si sa demonstreze indeplinirea lui in decurs de o zi. Astfel, Doru Panaitescu, Cristina Mazilu, Marius Tudosiei, Horia Ghibutiu, Radu Bazavan si Vlad Petreanu ne-au aratat ca pot fi “Pur si Simplu”.

De exemplu, Doru Panaitescu ne-a povestit cum a reusit sa se deconecteze si sa stea in tihna:

“Am folosit harta printata si am dat un claxon in loc sa-mi folosesc telefonul mobil la care tocmai renuntasem, ca sa-mi fac viata mai simpla.”

Prin campania Pur si Simplu de la Napolact am incercat sa prezentam beneficiile unui produs intr-o maniera simpla, autentica si foarte familiara tuturor. Am aratat ca viata de zi cu zi poate fi mai simpla si mai placuta daca reusim sa scapam de acele lucruri, obiceiuri care nu fac altceva decat sa ne abata de la simplitatea si linistea interioara pe care cu totii ne-o dorim. Intr-un spatiu cum este cel online in care esti frecvent bombardat de mesajele brandurilor,  am reusit sa transmitem un mesaj intr-o maniera simpla, curatata, aproape de valorile si aspiratiile consumatorului de rand. Fara accesorii, fara extra detalii, doar pur si simplu…asa cum este si noua gama de la Napolact.

”Lansarea iaurturilor Napolact Pur si Simplu ne-a reamintit tuturor ca simplitatea, naturaletea si puritatea spre care toti tindem, depind doar de alegerile pe care le facem in fiecare zi. Acesta a fost fundamentul produsului si al conceptului campaniei de comunicare, care a luat forma provocarii online “Fii si tu Pur si Simplu”. Prin aceasta am incercat sa transmitem ca fiecare alegere prin care devii mai simplu te ajutaƒ sa te apropii de natura ta si sa devii cu adevarat mai bun, din orice punct de vedere”, a spus Mihaela Nachi, Account Manager V8 Interactive

Echipele implicate:

Echipa Friesland Campina:
Laura Lungu – Marketing Manager
Elena Oancea – Brand Manager

Echipa V8 Interactive:
Ionut Andrei, Director Executiv
Mihaela Nachi, Client Service
Ana Maria Dutu, Copywriter  
Andrei Cucoanes, Creative Director
Ana Maria Iana, Social Media Strategist 
Mihai Tudor, Programare

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related