Un clasic in Account Planning

Razvan Matasel in dialog cu Merry Baskin
Daca inca exista "clasici in viata" in lumea advertising-ului, atunci Merry Baskin este cu siguranta unul dintre ei. Pe scurt, voi spune doar ca Merry Baskin este unul dintre cei mai buni account planner-i din lume, inca in activitate. O scurta trecere prin istoricul carierei acesteia o sa ne spuna si de ce. A lucrat in orase precum Londra, Paris, New York, Stockholm si Brussels, in special in FMCG, turism si imbracaminte. Dupa mai multi ani petrecuti ca director de planning la agentii internationale de renume precum J.W. Thompson (una dintre agentiile care acum mai bine de 30 de ani a fondat planning-ul) si Chiat/Day (prima agentie care a importat planning-ul in SUA), Merry Baskin a infiintat propria sa agentie de consultanta in planning intitulata Baskin Shark. Intre clientii pentru care a lucrat de-a lungul timpului se afla Unilever, Glaxo Smith Kline, Nestle, Goldman Sachs, De Beers, Kimberly Clark, British Airways, Kraft, IKEA, BAT, Johnson & Johnson, Avis s.a.. Primind o serie de premii care dovedesc excelenta in planning, Merry Baskin este si co-autoarea a doua lucrari esentiale pentru disciplina account planning-ului: "Brand New Brand Thinking" si "How To Plan Advertising". Intalnind-o la Londra in cadrul unei conferinte despre masurarea eficientei in advertising, am rugat-o sa impartaseasca industriei din Romania cateva ganduri despre planning.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related