Havana Club aduce esenta capitalei cubaneze la ADfel 2012

Havana Club aduce esenta capitalei cubaneze la ADfel 2012

Spiritul orasului Havana va fi recreat in terasa Fabrica in cadrul celei de-a saptea editii ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat de IQads, in perioada 13 – 19 august. In acordurile care surprind esenta Insulei Romului si sub influenta decorurilor imprumutate parca din peisajul Havanei, participantii la ADfel vor putea prepara si testa unul dintre cocktail-urile care l-au facut pe Ernest Hemingway sa-si inscrie pentru todeuna gandurile in peretele unuia dintre barurile care au devenit parte din suflul orasului: "My mojito in La Bodeguita, my daiquiri in El Floridita".

Duminica, 19 august, participantii la ADfel vor putea lua parte la "Havana Mojito Experience" in cadrul careia fetele care amintesc de frumusetea cubaneza vor prezenta ingredientele secrete care alcatuiesc atmosfera autentica a Havanei, dar si cateva elemente care nu sunt reprezentative pentru Insula Romului. Participantii vor fi incurajati sa le descopere elementele autentice, urmand ca cei care reusesc sa faca acest lucru sa fie rasplatiti cu cocktail-uri Havana Mojito pe care le vor putea prepara singuri sub atenta supraveghere a barmanului Havana. Castigatorii vor putea mixa, printre alte ingrediente, menta proaspata, lime, zahar si rom autentic cubanez pentru a crea o bautura care contine esenta Havanei.

Toate acestea se vor intampla intr-un decor care va transporta participantii la ADfel pe plaja capitalei cubaneze. Hangere, ghirlande si gheridoane vor decora coltul dedicat Havanei din terasa Fabrica, in timp ce pe fundal se vor auzi ritmurile cunoscute in Insula Romului care vor completa atmosfera.

Activarea de brand a fost conceputa si implementata de Frontline Marketing.

ADfel 2012 este sustinut de Realitatea TV, Animal Planet, Discovery Channel, TLC, Mixtopia, Decat o Revista, Mvcom, Cocor Media Channel, Metropotam, realitatea.net, money.ro, BestJobs, Betacons | Euromedia, Bursa de Reclame, Feeder, Agrafa, 220.ro, Q2M. Evenimentul este realizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related