"Festivalul fructelor", o campanie promotionala pentru brutariile Paul, implementata de McCann si Golin

"Festivalul fructelor", o campanie promotionala pentru brutariile Paul, implementata de McCann si Golin

Brutariile Paul lanseaza o campanie promotionala de vara dedicata tartelor cu fructe, desfasurata in perioada 8 iulie - 17 august, anunta un comunicat emis de Golin. Campania "Festivalul fructelor" are componente in-store, PR, OOH (stickere in metrou) si online pe paginile de Facebook si Instagram ale Paul Romania. Agentiile care s-au ocupat de dezvoltarea si implementarea campaniei sunt McCann si Golin.

In perioada promotiei, clientii Paul primesc o tarta gratuit pentru fiecare doua tarte cumparate.

"Festivalul fructelor" va fi promovat printr-un concurs pe retelele Facebook si Instagram, care cere utilizatorilor sa inscrie imagini cu tartele cu fructe din gama Paul in decoruri de inspiratie frantuzeasca. Designerul Gabriela Atanasov (autoarea blogului sweetpaprika.ro), este cea care va juriza concursul. Premiile oferite constau intr-o rochie creata de Gabriela Atanasov pentru campanie (premiul cel mare), o geanta din colectia Atelier Aiurea si 10 vouchere Paul pentru tartele aflate in promotie. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related