[Proba Pitch] Ana Baraitareanu (Screen Native): Diferenta de perceptie vine din faptul ca agentiile sunt expuse undeva la 10 pitch-uri pe an, iar un client mediu/mic face un pitch la 1-2 ani

[Proba Pitch] Ana Baraitareanu (Screen Native): Diferenta de perceptie vine din faptul ca agentiile sunt expuse undeva la 10 pitch-uri pe an, iar un client mediu/mic face un pitch la 1-2 ani

Cand esti start up in comunicare (sa zicem, ca Screen Native, agentia de digital lansata de Mugur Patrascu in urma cu un an), e cam musai sa participi la pitch-urile in care esti invitat. In primul rand, pentru ca invitatiile vin mai rar in teorie (clientii te cheama in pitch-uri daca au auzit de tine. Si ce mod mai bun sa te faci auzit decat prin castigarea unor pitch-uri?).

Dar, in acelasi timp, spune Ana Baraitareanu (Client Service Director), Screen Native are cateva principii de lucru privind pitch-urile: cere intotdeauna lista agentiilor participante la un pitch - trebuie vazut cui a mai dat clientul swipe right ca sa stii cum sa-l iei - si nu intra in joc daca sunt mai mult de 5.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related