McCann Worldgroup România câștigă primul loc în Top 3 ADC din luna aprilie

Cea mai creativă idee din luna aprilie, conform membrilor ADC România, a fost realizată de Ruxandra Papuc (Senior Copywriter) și Daniel Strugariu (Senior Art Director) de la McCann Worldgroup România. Campania „In roaming, ca acasǎ” a fost gândită pentru brandul Vodafone România, care a lansat opțiunea de a folosi, fără costuri suplimentare, beneficiile naţionale de minute şi de date în toate ţările din Uniunea Europeană plus Islanda, Lichtenstein şi Norvegia.

“Roaming. O temă de comunicare clasică în panelul TV de telecom care a generat campanii cu mesaje călduțe și execuții tip clișeu. Vodafone vine cu o abordare fresh, insightful și cu o execuție memorabilă, care iese din clișeul conexiunii imediate între cei de afară și cei de acasă sau al mixării emoționale ale acelor zone.  Iată cum “puterea roaming-ului” poate fi exprimată într-un mod cu adevărat emoționant”, declară Liviu Țurcanu, Creative Director Mercury 360 & membru ADC RO.

Locul doi revine echipei Marks formată din Daian Man (Art Director) și Sabina Stănciucu (Copywriter) pentru campania Livrăm Emoții, realizată pentru FAN Courier. 

Astfel, spațiul media cumpărat de FAN Courier în revista DOR a fost oferit oamenilor pentru a-și spune poveștile, iar firma de curierat s-a angajat să le ducă la destinație, indiferent cât de departe ar fi. Coperta 4 a noului număr DOR conține acum trei povești, trei mesaje de suflet ale unor oameni care au fost provocați să aleagă o persoanǎ importantă din viața lor, căreia să-i scrie ceva simplu și sincer, cu drag.

Pentru locul al treilea membrii ADC România au ales campania Transylvania Beyond - Prince Charles făcută de Adrian Docea, Art Director și Marius Pop, Copywriter de la Heraldist & Wondermarks. Știrea că Prințul Charles e descendent al lui Vlad Țepeș și că ar putea deveni Prinț al Transilvaniei a apărut în Daily Mirror.

Mențiunile lunii aprilie merg la: 

- Ora Pământului 2017: Discovery Channel România şi WWF România​ (Black Sheep). Echipa care a lucrat la proiect e formată din Diana Papuc, Art Director și Marius Matei, Copywriter.

 - Ursus - #inseparabili (Graffiti BBDO). Echipa care a lucrat la proiect e formată din Ana Romilă, Art Director și Alex Bădărau, Senior Copywriter.

- Telekom România - #NETLIBERARE (Leo Burnett România / Publicis One). Echipa care a lucrat la proiect e formata din Victor Trifan // Alin Badiu // Ion Ludoşanu // Dinu Gojan // Alexandru Covrig – Art Directors şi Andreas Aron // Sebastian Romano // Cătălin Stanciu – Copywriters.

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related