Publicis Dialog, Publicis Events si Action Global Communications au doborat recordul mondial la desenat graffiti

Publicis Dialog, Publicis Events si Action Global Communications au realizat impreuna cel mai lung desen graffiti din lume, in cadrul unui eveniment initiat de Procter & Gamble al carui scop a fost sprijinirea campaniei de prevenire a abandonului infantil. Potrivit unui comunicat de presa, 570 de angajati ai P&G au realizat in mai putin de 2 ore, un desen graffiti de 566 de metri, validat de catre un arbitru World Guiness Records.

"Succesul evenimentului a fost o recunoastere a efortului organizatoric dar mai ales creativ depus de echipele Publicis Dialog, Publicis Event si Action Global Communications care, impreuna au transpus in realitate o idee inedita ce apartine clientului Procter & Gamble. In cateva cuvinte, nimic nu ar fi fost posibil fara o organizare excelenta a echipelor implicate, experienta de care au dat dovada, rabdarea tuturor si flexibilitate in negociere." a declarat Radu Luca - Client Service Director Publicis Dialog.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related