Publicis si Publicis Events dau permise de cititori fanilor Dacia de la targul Gaudeamus

Publicis si Publicis Events dau permise de cititori fanilor Dacia de la targul Gaudeamus

Publicis si Publicis Events au castigat pentru al patrulea an consecutiv pitch-ul pentru comunicarea si implementarea participarii Dacia la Targul International de Carte "Gaudeamus", informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

Astfel, in perioada 21-25 noiembrie, Dacia a continuat parteneriatul cu targul de carte, ce dureaza de peste 7 ani, invitandu-si fanii sa consume literatura de calitate. Campania, ce si-a propus sa asocieze valorile brand-ului cu cele promovate de targul de carte, s-a desfasurat intr-o aplicatie disponibila pe pagina de Facebook a brand-ului in care utilizatori trebuiau sa asocieze semnele de circulatie intalnite zi de zi cu simboluri pentru povestile spuse in anumite carti. De exemplu un semn care anunta o trecere peste calea ferata poate fi un simbol ce aminteste de romanul Anna Karenina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related