Sparkle Digital a realizat campania online "Cuceritorul" pentru lansarea Panasonic Inverter

Campania interactiva "Cuceritorul" - pentru lansarea noilor modele de Cuptoare cu Microunde Panasonic - a fost conceputa si dezvoltata de catre Sparkle Digital, care a propus "traducerea" beneficiilor reale aduse de tehnologia Inverter in avantaje pentru targetul vizat: burlacii care stiu ce vor si au venituri confortabile.

Beneficiile - incalzirea uniforma, pastrarea gustului mancarii si usurinta in utilizare - s-au transformat in unelte de impresionat diferite tipuri de femei, prin atingerea unei corzi sensibile: slabiciunea pentru barbatii "de casa", bucatari talentati.

Aceste beneficii au fost prezentate publicului tinta printr-un site (www.cuceritorul.ro) in care utilizatorul poate interactiona cu produsul prin intermediul unui personaj principal - Dinu - care are de indeplinit o serie de misiuni "aparent imposibile."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related