Adrian Botan: "D'Arcy a fost prima si singura agentie de la noi care a avut un star system"

Adrian Botan (Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson) isi aminteste ca "la vremea aia piata era mult mai salbatica decat acum, se faceau ad-uri la 2-3 saptamani de la brief la intrarea in aer." Asa ca "La D'Arcy se pitch-uia in draci".

Si poate cel mai important atuu avut de D'Arcy era contul Connex: "D'Arcy era vestit prin faptul ca tinea Connexul si cred ca de aceea si era o scoala foarte buna, pentru ca se lucra intensiv. Era o fabrica de ad-uri". Acolo a crescut generatia de oameni mari din publicitate, invatand din mers si avand avantajul de a lucra pe conturi importante. De altfel, "si in ziua de azi ma uit la oamenii din echipa si vad ca, in continuare, telefonia mobila e o scoala foarte buna", a mai adaugat el.

Intrebat de ce a disparut D'Arcy, Botan a declarat ca "a fost prima si singura agentie de la noi care a avut un star system si din cauza asta erau foarte multe orgolii si foarte multe ego-uri care se loveau intre ele."

Invitat in cadrul emisiunii AdCouture, Adrian Botan a acceptat provocarea noastra de a se intoarce in timp pe vremea agentiei D'Arcy, pentru ca pe 4 martie s-au implinit 5 ani de cand a disparut agentia care a facut istorie pe piata de publicitate din Romania. Puteti urmari integral impresiile lui Adrian Botan pe acest subiect, dar si pareri ale altor fosti membri D'Arcy aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related