DRAFTFCB comunica cel mai inteligent odorizant automat, Glade Sense&Spray

DRAFTFCB a realizat, pentru SC Johnson, campania care comunica primul odorizant automat cu senzor de miscare: Glade Sense&Spray. Campania se desfasoara in lunile martie-aprilie 2009 si alatura canalelor media clasice, TV si OOH, un program de Direct Mailing interactiv, un concurs online si un program de relatii publice care declina "inteligenta" in trei subiecte interesante.

Campania online are la baza micro-site-ul www.glade.ro, care invita consumatorii in universul Glade. Aici au sansa de a castiga un odorizant Glade Sense&Spray, participand la promotia desfasurata in perioada 9 martie - 7 aprilie. Pe site, utilizatorii pot face un test de inteligenta emotionala care ii va ajuta sa isi evalueze capacitatea de comunicare si relationare cu cei din jur. Daca recomanda testul altor 3 persoane, acesta le da sansa de a castiga unul din cele trei odorizante oferite de Glade in fiecare zi, prin tragere la sorti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Sectiune



Related