Afla care este rolul unui lider in comunicarea de criza

In perioadele de instabilitate economica, o solutie pentru ca o criza economica sa nu se transforme intr-o criza organizationala depinde de calitatea liderilor care conduc companiile si capacitatea comunicatorilor de a lucra cu acestia pentru a transmite catre public mesajele potrivite, prin canalele potrivite. PR Forum 2009 va reuni 10 specialisti intr-o dezbatere despre eficienta si leadership in comunicare.

Sesiunea speciala "Leadership pe timp de criza" este dedicata liderilor care devin formatori de opinie, capabili sa influenteze perceptia publicului despre companie / brand si modului in care specialistii in comunicare pot colabora cu acestia in vederea crearii si gestionarii unei strategii de comunicare integrate, coerente si credibile in fata reprezentantilor media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related