[EFFIE2009] Mai multa responsabilitate in scrierea cazurilor

Buzz cu Alina Alexandrescu, Project Manager Millenium Communications

IQads: Millenium organizeaza de 3 ani EFFIE Awards. Situatia de anul acesta a fost insa una speciala, din cauza crizei. Spune-mi, te rog, care a fost bugetul in care a trebuit sa va incadrati cu organizarea evenimentului de anul acesta? Ce parte a bugetului a trebuit sa sacrificati?
Alina Alexandrescu: Intr-adevar, editia de anul acesta a avut niste parametri financiari ceva mai deosebiti, dar deloc surprinzatori avand in vedere contextul de criza. A fost in acelasi timp si o provocare, aceea de a pastra standardele inalte si calitatea festivalului in ansamblul sau, optimizand pe cat posibil costurile de orice fel. N-as vorbi despre niciun sacrificiu, ci mai degraba de gasirea unor solutii inteligente, cu rezultate spectaculoase, intr-un buget optim. Astfel, a aparut ideea de a organiza intalnirile de jurizare la IAA House, care este poate cel mai potrivit spatiu pentru a reuni specialistii de top din industria de marcomm, sau de a renunta la petrecerea cu open-bar de dupa Gala de premiere, cand oricum toti castigatorii prefera sa sarbatoreasca la propriile petreceri. :)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related