Rusu+Bortun Brand Growers™ deruleaza proiectul salvamoviata.ro pentru Cristina Dinu

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ a dezvoltat si comunicat proiectul salvamoviata.ro, un ajutor acordat Cristinei Dinu in incercarea ei de a se vindeca de cancer.

Dupa o perioada in care a incercat sa-si gestioneze singura situatia, Cristina a hotarat sa-si faca public cazul, deoarece resursele sale si ale familiei fusesera epuizate.

"Noi am aflat de situatia ei de la Ruxandra Gubernat si am hotarat s-o ajutam, data fiind suma atat de mare pe care o avea de strans pentru transplant si deadline-ul extrem de scurt. Insight-ul campaniei a fost lipsa de reactie a oamenilor la mesajele umanitare. De aici, strategia de a-i pune fata in fara cu propria pasivitate, pentru a-i scoate din amorteala", povesteste Andra Baltoiu, Strategic Planner Rusu+Bortun Brand Growers™.

Din fericire, in acest moment, suma necesara primului transplant a fost obtinuta. In functie de rezultatul acestuia, medicii vor anunta data si costurile celui de-al doilea, de care Cristina are nevoie pentru a se vindeca.

Povestea Cristinei si evolutia starii ei este updatata periodic pe www.salvamoviata.ro si pe contul de Facebook Salvamoviata.

"Succesul unui astfel de proiect (iar campania Cristinei - atat salvamoviata.ro, cat si demersurile ei personale - a fost un succes) e dat de masura in care creeaza oamenilor din jur reflexul de a se implica. Din aceasta perspectiva, o campanie sociala cu rezultate are un rol social mai complex decat cel initial, pe care il serveste: formeaza un nou obicei. Al implicarii", adauga Andra Baltoiu, Strategic Planner Rusu+Bortun Brand Growers™.

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers™ care a dezvoltat proiectul, compusa din Tudor Nastase - Designer, Marc Bortun - Creative Partner, Andra Baltoiu - Strategic Planner, Anca Uscatescu - Postproduction Manager si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director, multumeste tututor celor care au ajutat-o pe Cristina.

Rusu+Bortun Brand Growers™ se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy), Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar. Pe langa salvamoviata.ro, printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se mai afla: Cratima, 3rdEYE, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, The Reveloper, Auto1one, Smark sau adoptaunong.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related