European Food si Propaganda colaboreaza pentru marca Servus

Parte din portofoliul European Food, Servus este o bere ce se plaseaza pe segmentul economic si care se adreseaza oamenilor sinceri, ce tin mai mult la bere decat la eticheta.

Sub sloganul "Tinem la adevarata traditie a bautului de bere", campania vorbeste intr-un mod amuzant si onest desprea cea mai veche si totodata cea mai importanta traditie legata de bere: traditia de a o bea.

Insight-ul este unul simplu si general valabil: in Romania, bautul berii este in sine o traditie, care, ca orice traditie, se transmite din tata-n fiu, de generatii. E vorba de toate micile obiceiuri din jurul berii, prinse de la tata sau de la bunicu', obiceiuri care fac atat de placut bautul berii - de la a o desface cu orice ai la indemana, pana la a o bea si singur, si cu sotia, nu doar cu prietenii. Sunt obiceiuri valabile pentru orice brand de bere, indiferent de pozitionarea acestuia, observatii adevarate, ce tin doar de bere si de placerea de a o bea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related