Vedetele sprijina campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri"

Procter & Gamble desfasoara in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie 2009 a doua editie a campaniei "Sansa la viata, sansa la noi amintiri", un demers intreprins pentru salvarea vietii copiilor cu malformatii cardiace, potrivit unui comunicat de presa 2activePR.

Pentru a sustine campania, Andreea Berecleanu, Andreea Marin-Banica, Daniela Nane, Malvina Cervenschi, Irina Margareta Nistor si Adrian Despot povestesc despre visurile pe care le aveau cand erau mici, pe site-ul dedicat www.sansalaviata.ro.

In acest an, campania sprijina infiintarea unei sectii de cardio-chirurgie pediatrica la Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Maria Sklodowska Curie" din Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related