Generis, un nou brand construit de BrandTailors

BrandTailors, compania de strategie si design de brand, a finalizat procesul de creare a brand-ului Generis - clinica de ginecologie, monitorizare prenatala si fertilizare in vitro. Acest proiect a fost initiat de catre cunoscutul medic ginecolog, Alexandru Filipescu, care a inaintat consultantilor BrandTailors un brief din care reiesea necesitatea crearii unui brand ale carui atribute sa oglindeasca principiile de baza pe care urma sa functioneze clinica Generis.

Solutia propusa de catre echipa BrandTailors a raspuns simultan la cele doua nevoi principale ale target-ului, femei - mame in devenire: cea de incredere in serviciul primit si cea de confort emotional intr-o situatie de mare delicatete. "Dat find faptul ca echipa de proiect a avut o componenta majoritar feminina, ne-a fost extrem de usor sa rezonam cu nevoile si asteptarile targe-ului vizat. Prin urmare, demersul de articulare a misiunii acestui brand printr-o afirmatie relevanta in randul mamelor, a venit de la sine: "Noi, la clinica Generis, aducem pe lume copii fericiti!" - Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

r r
acum 9 ani
Bai, dar v-ati chinuit mult cu mizeria aia de logo? Cred ca ati facut-o intr-o dupa-amiaza la citeva lazi de vodca ieftina. Un pic de jena, putina rusine, un obraz inrosit, o demisie, ceva?


Related