Despre vintage in publicitate

Sunt o fata de moda veche: imi plac voaletele si porttigaretele, filmele alb-negru si relatiile de lunga durata.

Sunt anacronica: prefer sa vorbesc cu oamenii fata in fata, uit sa intru pe Facebook si ma uit la Mad Men cu o nostalgie de neexplicat pentru generatia optzecista.

La agentie, ca-n viata: imi place sa ne cunoastem, macar sa ne stim numele mic, sa ne fi vazut cel putin o data si in alte circumstante decat in fata unui PowerPoint; si cand zic asta ma gandesc la colegi si la clienti totodata.

Sunt constienta ca vremurile sunt grabite, ca la un briefing intern nici nu rasufli, stiind ca mai sunt si alte 3 de facut, deci nu vei vrea sa afli cum il cheama pe prietenul tipei care a intarziat oricum la meeting; ca la o prezentare de pitch, cu a enspea agentie, nu mai ai rabdare pana la final, daramite sa mai stii ultima campanie facuta de ei sau proiectul lor de care iti tot vorbesc, nu-s'ce interasantenie in scopuri necomerciale.

Totul e pe graba, weekend-ul este pentru munca, pitch-urile au inceput sa curga, timpul inseamna bani si de bani cu totii avem nevoie in vremurile astea.

Asa ca vom merge inainte, nu ne vom pierde timp cu prostii de genul "hai sa ne cunoastem mai bine!", pentru asta s-au inventat pitch-urile, status-urile si PowerPoint-urile; intalnirile, discutiile, mersul pe incredere sunt de aruncat in cufarul din pod.

Cum ziceam, sunt de moda veche.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Szekely Zsombor
acum 9 ani
cel mai rau este cand intam pe messenger pe invizibil :)


Related