BrandFusion semneaza logo-ul pentru noul centru de evenimente Zone Arena

BrandFusion, compania romaneasca de strategie si design, a desenat logo-ul pentru Zone Arena, cel mai nou si modern spatiu de divertisment din Bucuresti. Identitatea construita in jurul logo-ului vorbeste despre aspiratia acestui brand de a fi centrul industriei de divertisment.

Zone Arena este o arena polivalenta deschisa cu o investitie initiala de peste 1 milion de euro, dupa cum marturiseste Dorian Ciubuc, directorul Zone Arena. Complexul se intinde pe o suprafata de trei hectare si va gazdui concerte, targuri si evenimente speciale. Spatiul de concerte Zone Arena, avand cea mai mare scena din Romania, a fost inaugurat pe 2 mai cu reprezentatia lui George Dalaras. Printre evenimentele din urmatoarea perioada se numara concerte precum Goran Bregovic, Massive Attack sau Ozzy Osbourne, dar si evenimente inedite precum Orasul Copiilor, Orasul Fotbalului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related