Reclama? Vezi-o si Gusto!

Unul dintre exercitiile clasice pe care le primeau, pina nu de mult, studentii de la comunicare si candidatii copywriteri la angajare era sa faca reclama la pufuleti. Exista o convingere larg impartasita ca asa un produs simplu, umil si la indemina le inspira publicitarilor solutii proaspete, neasteptate,... pufoase!

Juniorii de ieri, caliti la testul pufuletilor, au patruns intre timp pe piata de marketing si comunicare comerciala; si au generat probabil o unda energetica favorabila celebrei gustari malaiete, astfel incit... Iata! De citiva ani exsita o campanie in toata legea la pufuleti; si se poate spune ca - da! - a avut parte de spoturile cele mai proaspete si mai imaginative, s-ar putea spune chiar cele mai traznite! De parca un campionat national ar fi selectat, dintre toate raspunsurile teoretice, strinse din toate sertarele, pe cele mai reprezentative pentru genul acesta de exercitii teoretice pe o tema data.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune


Comentarii

Eduard Gherasim
acum 8 ani
Nu ma intereseaza ce mare expert in advertising te crezi... vad ca nici macar limba romana nu o stapanesti.

Acum sincer... nu ma intereseaza cate premii a luat campania Gusto Headless... e de doi lei... e dovada ca lumea premiilor de advertising nu mai are legatura cu piata... Nu conosc macar un adolescent care creada ca e cool reclama Headless.... Doar pentru ca ceva e diferit nu inseamna ca e bun, ai inteles? Asa ca scoate vrajeala asta cu orginal, cool din cap... Reclama asta nu a vandut deloc, la fel cum nici Cola Zero cu alea doua limbi nu a vandut nimic.

Ovidiu Bufnila
acum 8 ani
Ancorele din Marketing sunt haioase si interesante dar dureaza putin. Asta pentru ca multi marketeri nu au inteles termenul de ANCORA. Imagologic vorbind, multe campanii de marketing de tip-ancora nu au nici in clin nici in maneca cu mediul acvatic. MA este un domeniu fabulos care merita explorat de specialistii din Marketing. Imi place articolul, am invatat cateva lucruri misto.


Related