Lowe & Partners, Initiative, HyperActive si Lowe PR au comunicat relansarea Kinder Surprise

Dupa ce la sfarsitul anului 2009 Initiative a castigat licitatia de media pentru toate brandurile Ferrero, Lowe, HyperActive si Lowe PR se alatura, comunicand integrat relansarea Kinder Surprise.

Lansata pe 20 august, campania a urmat traseul unui quest insufland emotia si bucuria descoperirii, deopotriva celor mici si celor mari.

„Care este Surpriza Toamnei?” a fost intrebarea repetata timp de mai bine de doua saptamani la TV (I, II, III), in presa, pe strada si pe internet.

In decursul a doua saptamani, peste 80.000 de curiosi au vizitat si au postat pareri pe www.surprizatoamnei.ro, o platforma online interactiva dezvoltata de echipa HyperActive. Doar in perioada de teasing, site-ul a atins un numar de 306.000 de accesari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related