Scoala de Bani

Campanie: Scoala de Bani

Client: BCR Romania

Agentie: Rogalski Grigoriu Public Relations

Mediu: online

Perioada campaniei: 14 octombrie 2009 – 17 decembrie 2009

I. DESCRIERE

BCR, parte a celui mai important grup financiar din Europa Centrala si de Est - Erste Group – a dorit o campanie de PR care sa reflecte misiunea asumata de fondatorii ei, inca din 1819: “Nu suntem o fundatie detinuta de o banca. Suntem o fundatie care detine o banca.” Dupa 190 de ani, cea mai mare provocare a BCR a fost sa ofere clientilor sai o solutie in contexul crizei financiare. Obiectivul campaniei a fost construirea unei mase de clienti informati care, indiferent de conditiile economice, sa fie capabili sa-si implineasca planurile si visurile personale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related