gmp/MAP Romania si Castel Film Studios au realizat "Pro Bono" o campanie sociala initiata de Garda Nationala de Mediu

gmp/MAP Romania a construit in aceasta vara o campanie "mai altfel". Initiata de Garda Nationala de Mediu si realizata de gmp/MAP Romania in colaborare cu Castel Film Studios in regim "pro bono", campania are o miza deosebita - educarea publicului tinta in a proteja si respecta mediul inconjurator. Proiectul a fost dezvoltat pe mai multe directii: campania mass media, pentru care au fost create trei variante de spot-uri TV si 3 variante de print si o serie de evenimente si programe educative desfasurate in scoli la initiativa Garzii Nationale de Mediu.

Vizand 2 targeturi diferite - copii si adulti, cele 2 campanii au concepte distincte, adaptate publicului tinta: "Mizeria nu stie de joaca" - pentru copii si "Natura stie ce nu-i apartine", pentru adulti. Executia campaniilor poate fi vizualizata vizitand site-ul www.gmp.ro/mediu. Campania, adresata publicului tanar, transmite elevilor de gimnaziu un mesaj simplu: protejati mediul inconjurator prin obiceiurile voastre de viata; invatati ca parcurile, spatiile verzi, lacurile pot ramane curate cu ajutorul vostru. Prin caracterul ei puternic, aproape socant, campania isi propune sa-i determine pe copii sa-si puna intrebari, sa actioneze, sa influenteze colegii si parintii. Momentul in care un copil va atrage atentia parintelui sau ca a aruncat tigara pe strada este momentul in care campania si-a atins obiectivul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Related