[3 Sides to Every Story] III. Versiunea agentiei de cercetare

Buzz cu Raluca Oprescu (Managing Partner BrandBody Commnication), Adina Vlad (Managing Partner Unlock), Alexandru "Tzugu" Dumitrescu (Managing Partner The Brief & Associate Creative Director at McCann), cei care vor sustine workshopul "3 Sides to Every Story"

IQads: Cand rezultatele cercetarii ajung in agentia de publicitate, ce poate face plannerul/creativul/accountul ca sa le conteste la client? Sa zicem ca a fost la focus group si si-a dat seama ca moderatorul a facut o greseala.

Raluca Oprescu: Eu cred ca este periculos sa spunem ca ajunge un research gresit la creativ. Cel mult nu are intrepretarea dpdv al rezultatelor de business, ci e luat doar copy-paste din ceea ce a zis consumatorul. Si atunci vorbim de fapt, despre un research neterminat decat unul gresit. In momentul in care agentia ia ca atare un research si i se pare ca e ceva gresit in el, sfatul ar fi sa discute direct cu clientul si sa solicite o intalnire in trei, cu agentia de cercetare, ca sa inteleaga ce plusuri si minusuri are creatia lui, ca s-o poate imbunatati sau pastra asa cum e si/sau sa se lamureasca aspura a ceea ce crede el ca e gresit in cercetare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related