Cocoon Bucharest a realizat redesignul de ambalaj al berii Noroc

Noul design de ambalaj realizat de Cocoon Bucharest pentru berea Noroc ilustreaza atributele definitorii ale marcii: romaneasca, naturala, populara, accesibila, informeaza un comunicat din partea Cocoon. La inceputul lunii martie, Noroc si-a schimbat pozitionarea si sloganul, care a fost modificat din “Dupa munca si rasplata” in “Berea noastra romaneasca”.

Cocoon Bucharest a inceput cu redesenarea logo-ului astfel incat sa evidentieze numele marcii NOROC. Fontul a fost schimbat cu un altul mai puternic, ilustratia halbelor a fost modificata in asa fel incat sa se apropie de stilul fotografic. “Cele 2 halbe ciocnindu-se devin astfel un element central al identitatii vizuale alaturi de spicele ce se asociaza puternic cu numele marcii si sustin ideea textului, prin imaginea lor inspirand o bere proaspata si buna la gust”, se precizeaza in comunicat. Prezenta medaliilor are rolul de a oferi garantia unui produs de calitate, recunoscut de experti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related