Provocarile lui “Impreuna”

As vrea sa incep acest articol cu o abordare canadiana, in ton cu fosta “origine” a Connex si sa punctez “the positive first”. Intotdeauna am crezut ca lucrurile simple sunt cele mai puternice. Adevarurile cele mai durabile si insight-urile cele mai vibrante sunt adesea cele elementare, cele care fundamenteaza un produs sau un serviciu. Din pacate, sunt considerate atat de « banale » de catre creativii natiunii incat adesea sunt trecute cu vederea sau dispretuite.
Mi se pare foarte ofertant acest « impreuna », desi e atat de simplu si de la indemana. In primul rand e un singur cuvant. Ce poate fi mai simplu de atat ? In al doilea rand e polisemantic. Se refera atat la Connex si Vodafone, cat si la legatura dintre consumatori sau dintre consumatori si brand. « Impreuna » constituie in acelasi timp si o valoare de brand si se poate constitui chiar intr-o pozitionare, care poate fi comunicata creativ. « Impreuna » contine in el si o incarcatura emotionala si poate vibra adanc in consumator, mai ales in era insingurarii si individualizarii duse pana la extrem.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related