Campania cu cel mai complex banner din Romania: Doamna Ghica Plaza

Campanie: Doamna Ghica Plaza
Client:
Romfelt Real Estate
Agentie: 
Friends Advertising
Medium: online
Perioada campaniei: octombrie-decembrie 2009 

1. BACKGROUND

2009: an de criza si cu mari incercari pentru piata imobiliara. Doamna Ghica Plaza, un complex rezidential alcatuit din 9 blocuri cu inaltimi intre 4 si 24 de etaje, pune in vanzare 616 unitati, de la garsoniere pana la apartamente de 4 camere, date in folosinta intr-o singura etapa.

2. OBIECTIVE

a) Awareness - desi aproape in intregime finalizat, la inceputul campaniei complexul era necunoscut pe piata imobiliara si in randul publicului tinta. 
b) Generare de lead-uri

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Sectiune



Related